1
Период разъяснений
с
05.10.2018 14:03
по 19.10.2018 13:59
по 19.10.2018 13:59
2
Подача предложений
с
19.10.2018 13:59
по 22.11.2018 14:00
по 22.11.2018 14:00
3
Аукцион
с
23.11.2018 11:22
по 23.11.2018 11:49
по 23.11.2018 11:49
4
Квалификация
5
Предложения рассмотрены
Статус Квалификация
Оценочная стоимость без НДС
2 400 000 MDL
Период уточнений:
5.10.18 14:03 - 19.10.18 13:59
Период подачи оферт:
19.10.18 13:59 - 22.11.18 14:00
Начало аукциона:
23 ноя 2018 11:22
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Подписаться невозможно
в период Квалификация
-Asigurarea preparării hranei în asortiment şi deservirea lucrătorilor întreprinderii în cadrul proprietăţii arendate de Prestator (cantina, bucătăria, încăperi adiacente, depozit), timp de 3 schimburi, inclusiv sîmbătă şi duminică):
• Felul I- minim 2 tipuri+dietă
• Felul II- minim 3 tipuri+dietă
• Salate 3-4 tipuri
• Băuturi- compot, ceai, chefir, suc, chiseli
- Conform comenzilor în forma scrisă de a aproviziona cu hrana manifestaţiile, ce se organizează în întreprindere
-Pentru prepararea hranei de a folosi propria materie primă. Este interzis folosirea semifabricatelor, potenţiatori de aromă, concentraţi artificiali, produse omogenizate
-Pentru toate produsele şi serviciile acordate Beneficiarului este necesar de a avea certificate de calitate, conformitate, igienă şi autorizaţii în domeniu.
-Organizarea recepţionării, depozitării şi aprovizionării angajaţilor cu alimentaţie specială (lapte) pentru angajaţii companiei în schimburile 1, 2, 3.
-Organizarea prînzurilor reduse pentru angajaţii ce au un grafic cu mai multe ore de lucru (pînă la 30 persoane per zi). Preţul prînzului redus constituie 50% din preţul prînzului
-Pentru deservirirea angajaţilor, de a organiza minim 55 locuri în cantină
-Pentru alimentaţie, vesela trebuie să fie executată din porţelan (de culoare albă), şi să nu conţină coloranţi, tacâmurile confecţionate din oțel inoxidabil, şi pe fiecare masă din sala de cantină să fie plasate suporturi pentru condiment şi şerveţele.
-De a amenaja și de a întreține loc special pentru depozitarea materiei prime, a alimentaţiei speciale (lapte), şi a altor produse alimentare.
-Personalul ce deserveşte trebuie să corespundă tuturor standardelor ce sunt preconizate pentru specificul serviciilor în domeniu.
-De a organiza din propriile mijloace reparaţiile inventarului din cantină, ce a fost dat în expluatare de Angajator.
-Din propriile mijloace, Prestatorul trebuie să efectueze reparaţiile neceasre în încăperile ce au fost luate în arendă, conform contractului pe arenda încăperii.
-Din propriile mijloace să efectueze evacuarea deşeurilor cauzate în urma preparării alimentaţiei, din cadrul întreprinderii.
-Prestatorul trebuie să deţină toate licenţile, drepturile şi autorizaţiile necesare pentru specificul dat de servicii.
-Cheltuielile pentru energie electrică, termică şi apă se determină conform datelor de contor, şi se achită de către Prestator prin facturi aparte.
• Felul I- minim 2 tipuri+dietă
• Felul II- minim 3 tipuri+dietă
• Salate 3-4 tipuri
• Băuturi- compot, ceai, chefir, suc, chiseli
- Conform comenzilor în forma scrisă de a aproviziona cu hrana manifestaţiile, ce se organizează în întreprindere
-Pentru prepararea hranei de a folosi propria materie primă. Este interzis folosirea semifabricatelor, potenţiatori de aromă, concentraţi artificiali, produse omogenizate
-Pentru toate produsele şi serviciile acordate Beneficiarului este necesar de a avea certificate de calitate, conformitate, igienă şi autorizaţii în domeniu.
-Organizarea recepţionării, depozitării şi aprovizionării angajaţilor cu alimentaţie specială (lapte) pentru angajaţii companiei în schimburile 1, 2, 3.
-Organizarea prînzurilor reduse pentru angajaţii ce au un grafic cu mai multe ore de lucru (pînă la 30 persoane per zi). Preţul prînzului redus constituie 50% din preţul prînzului
-Pentru deservirirea angajaţilor, de a organiza minim 55 locuri în cantină
-Pentru alimentaţie, vesela trebuie să fie executată din porţelan (de culoare albă), şi să nu conţină coloranţi, tacâmurile confecţionate din oțel inoxidabil, şi pe fiecare masă din sala de cantină să fie plasate suporturi pentru condiment şi şerveţele.
-De a amenaja și de a întreține loc special pentru depozitarea materiei prime, a alimentaţiei speciale (lapte), şi a altor produse alimentare.
-Personalul ce deserveşte trebuie să corespundă tuturor standardelor ce sunt preconizate pentru specificul serviciilor în domeniu.
-De a organiza din propriile mijloace reparaţiile inventarului din cantină, ce a fost dat în expluatare de Angajator.
-Din propriile mijloace, Prestatorul trebuie să efectueze reparaţiile neceasre în încăperile ce au fost luate în arendă, conform contractului pe arenda încăperii.
-Din propriile mijloace să efectueze evacuarea deşeurilor cauzate în urma preparării alimentaţiei, din cadrul întreprinderii.
-Prestatorul trebuie să deţină toate licenţile, drepturile şi autorizaţiile necesare pentru specificul dat de servicii.
-Cheltuielile pentru energie electrică, termică şi apă se determină conform datelor de contor, şi se achită de către Prestator prin facturi aparte.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2023, Moldova, Chisinau, Chisinau, Uzinelor 167
Веб сайт
Контактное лицо
Данные о закупке
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Оценочная стоимость (без НДС)
2 400 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
15 000 MDL
Дата последних изменений
23 ноя 2018 11:49
ID
90bdc5b143ba4d3e8bcee12bb9c86ec1
Идентификатор
Список позиций
1)
Название
Servicii Catering
CPV: 55500000-5 - Столовые и общественное питание
Адрес поставки: MD-2023, MD, Chisinau, Chișinău, Uzinelor 167
Период доставки: 1 янв 2019 14:01 - 31 дек 2019 14:01
Адрес поставки: MD-2023, MD, Chisinau, Chișinău, Uzinelor 167
Период доставки: 1 янв 2019 14:01 - 31 дек 2019 14:01
Количество: 1
Ед. измерения: штуки
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Список участников
Квалификация участников
1
Наименование участника:
Daramax-Com
Цена предложения: 2 299 999 MDL
Статус:
В ожидании
Участники аукциона
1
Наименование участника: Daramax-Com
Цена предложения: 2 299 999 MDL
2
Наименование участника: "OZAF GRUP"
Цена предложения: 2 300 000 MDL
3
Наименование участника: Sbora Service
Цена предложения: 2 400 000 MDL
История аукциона
Просмотр аукциона
Дата:
12 окт 2018, 15:24
Название вопроса:
numarul total de portii
Вопрос:
pentru a face estimari avem nevoie numarul total de portii simple si si portii cu prinz redus.
Va multumim
Ответ (15 окт 2018, 11:39):
numar total de prinzuri/zi - 270 dintre care 25 beneficiaza si de prinz redus.
Дата:
15 окт 2018, 12:10
Название вопроса:
buna ziua
Вопрос:
Cite persoane i-au masa simbara si duminica?
Va multumim
Ответ (15 окт 2018, 12:12):
depinde de sezon si plan de turnare. Nu exista o regula fixa, este mai mult o exceptie.
Дата:
15 окт 2018, 15:57
Название вопроса:
cit lapte se cuvine pentru o persoana si cite persoane in zi / in luna sunt asigurate cu el?
Вопрос:
merci
Ответ (17 окт 2018, 11:25):
0,5 LT. Pe zi 100-150buc ( in dependenta de sezon). In mediu 20 zile/luna.
Дата:
16 окт 2018, 16:34
Название вопроса:
Buna ziua, suntrm in asteptarea raspunsului.
Вопрос:
Merci
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Период разъяснений".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK