1
Период разъяснений
с
01.11.2017 15:13
по 08.11.2017 15:38
по 08.11.2017 15:38
2
Подача предложений
с
08.11.2017 15:38
по 16.11.2017 14:50
по 16.11.2017 14:50
3
Аукцион
с
17.11.2017 15:27
по 17.11.2017 16:00
по 17.11.2017 16:00
4
Квалификация
5
Предложения рассмотрены
Статус Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
2 400 000 MDL
Период уточнений:
1.11.17 15:13 - 8.11.17 15:38
Период подачи оферт:
8.11.17 15:38 - 16.11.17 14:50
Начало аукциона:
17 ноя 2017 15:27
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Подписаться невозможно
в период Предложения рассмотрены
-Asigurarea preparării hranei în asortiment şi deservirea lucrătorilor întreprinderii în cadrul proprietăţii arendate de Prestator (cantina, bucătăria, încăperi adiacente, depozit), timp de 3 schimburi, inclusiv sîmbătă şi duminică):
• Felul I- minim 2 tipuri+dietă
• Felul II- minim 3 tipuri+dietă
• Salate 3-4 tipuri
• Băuturi- compot, ceai, chefir, suc, chiseli
- Conform comenzilor în forma scrisă de a aproviziona cu hrana manifestaţiile, ce se organizează în întreprindere
-Pentru prepararea hranei de a folosi propria materie primă. Este interzis folosirea semifabricatelor, potenţiatori de aromă, concentraţi artificiali, produse omogenizate
-Pentru toate produsele şi serviciile acordate Beneficiarului este necesar de a avea certificate de calitate, conformitate, igienă şi autorizaţii în domeniu.
-Organizarea recepţionării, depozitării şi aprovizionării angajaţilor cu alimentaţie specială (lapte) pentru angajaţii companiei în schimburile 1, 2, 3.
-Organizarea prînzurilor reduse pentru angajaţii ce au un grafic cu mai multe ore de lucru (pînă la 30 persoane per zi). Preţul prînzului redus constituie 50% din preţul prînzului
-Pentru deservirirea angajaţilor, de a organiza minim 55 locuri în cantină
-Pentru alimentaţie, vesela trebuie să fie executată din porţelan (de culoare albă), şi să nu conţină coloranţi, tacâmurile confecţionate din oțel inoxidabil, şi pe fiecare masă din sala de cantină să fie plasate suporturi pentru condiment şi şerveţele.
-De a amenaja și de a întreține loc special pentru depozitarea materiei prime, a alimentaţiei speciale (lapte), şi a altor produse alimentare.
-Personalul ce deserveşte trebuie să corespundă tuturor standardelor ce sunt preconizate pentru specificul serviciilor în domeniu.
-De a organiza din propriile mijloace reparaţiile inventarului din cantină, ce a fost dat în expluatare de Angajator.
-Din propriile mijloace, Prestatorul trebuie să efectueze reparaţiile neceasre în încăperile ce au fost luate în arendă, conform contractului pe arenda încăperii.
-Din propriile mijloace să efectueze evacuarea deşeurilor cauzate în urma preparării alimentaţiei, din cadrul întreprinderii.
-Prestatorul trebuie să deţină toate licenţile, drepturile şi autorizaţiile necesare pentru specificul dat de servicii.
-Cheltuielile pentru energie electrică, termică şi apă se determină conform datelor de contor, şi se achită de către Prestator prin facturi aparte. .
- Experienta in domeniul serviciilor de catering cu companii mari
• Felul I- minim 2 tipuri+dietă
• Felul II- minim 3 tipuri+dietă
• Salate 3-4 tipuri
• Băuturi- compot, ceai, chefir, suc, chiseli
- Conform comenzilor în forma scrisă de a aproviziona cu hrana manifestaţiile, ce se organizează în întreprindere
-Pentru prepararea hranei de a folosi propria materie primă. Este interzis folosirea semifabricatelor, potenţiatori de aromă, concentraţi artificiali, produse omogenizate
-Pentru toate produsele şi serviciile acordate Beneficiarului este necesar de a avea certificate de calitate, conformitate, igienă şi autorizaţii în domeniu.
-Organizarea recepţionării, depozitării şi aprovizionării angajaţilor cu alimentaţie specială (lapte) pentru angajaţii companiei în schimburile 1, 2, 3.
-Organizarea prînzurilor reduse pentru angajaţii ce au un grafic cu mai multe ore de lucru (pînă la 30 persoane per zi). Preţul prînzului redus constituie 50% din preţul prînzului
-Pentru deservirirea angajaţilor, de a organiza minim 55 locuri în cantină
-Pentru alimentaţie, vesela trebuie să fie executată din porţelan (de culoare albă), şi să nu conţină coloranţi, tacâmurile confecţionate din oțel inoxidabil, şi pe fiecare masă din sala de cantină să fie plasate suporturi pentru condiment şi şerveţele.
-De a amenaja și de a întreține loc special pentru depozitarea materiei prime, a alimentaţiei speciale (lapte), şi a altor produse alimentare.
-Personalul ce deserveşte trebuie să corespundă tuturor standardelor ce sunt preconizate pentru specificul serviciilor în domeniu.
-De a organiza din propriile mijloace reparaţiile inventarului din cantină, ce a fost dat în expluatare de Angajator.
-Din propriile mijloace, Prestatorul trebuie să efectueze reparaţiile neceasre în încăperile ce au fost luate în arendă, conform contractului pe arenda încăperii.
-Din propriile mijloace să efectueze evacuarea deşeurilor cauzate în urma preparării alimentaţiei, din cadrul întreprinderii.
-Prestatorul trebuie să deţină toate licenţile, drepturile şi autorizaţiile necesare pentru specificul dat de servicii.
-Cheltuielile pentru energie electrică, termică şi apă se determină conform datelor de contor, şi se achită de către Prestator prin facturi aparte. .
- Experienta in domeniul serviciilor de catering cu companii mari
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2023, Moldova, Chisinau, Chisinau, Uzinelor 167
Веб сайт
Контактное лицо
Данные о закупке
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Оценочная стоимость (без НДС)
2 400 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
10 000 MDL
Дата последних изменений
26 фев 2018 12:50
ID
81e467fff3c14015b451ea8cf70e96cb
Идентификатор
Список позиций
1)
Название
Servicii de catering
CPV: 55500000-5 - Столовые и общественное питание
Адрес поставки: MD-2023, MD, Chisinau, Chișinău, Uzinelor 167
Период доставки: 6 ноя 2017 14:51 - 16 ноя 2017 14:51
Адрес поставки: MD-2023, MD, Chisinau, Chișinău, Uzinelor 167
Период доставки: 6 ноя 2017 14:51 - 16 ноя 2017 14:51
Количество: 1
Ед. измерения: услуга
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Список участников
Квалификация участников
1
Наименование участника:
Nandos SRL
Цена предложения: 2 200 000 MDL
Статус:
Дисквалифицирован
nu intruneste cerintele tenderului
nu intruneste cerintele tenderului
26.02.18 12:49
2
Наименование участника:
Frontal-Prim SRL
Цена предложения: 2 270 000 MDL
Статус:
Дисквалифицирован
nu are suficienta calificare in domeniu
nu are suficienta calificare in domeniu
26.02.18 12:50
3
Наименование участника:
Sbora Service
Цена предложения: 2 355 000 MDL
Статус:
Победитель
corespunde criteriilor de selectare
corespunde criteriilor de selectare
26.02.18 12:50
Участники аукциона
1
Наименование участника: Nandos SRL
Цена предложения: 2 200 000 MDL
2
Наименование участника: Frontal-Prim SRL
Цена предложения: 2 270 000 MDL
3
Наименование участника: Sbora Service
Цена предложения: 2 355 000 MDL
4
Наименование участника: CAP Casa Mare
Цена предложения: 2 360 000 MDL
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Период разъяснений".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK