Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
10.12.2025 09:39
până la 20.12.2025 10:30
până la 20.12.2025 10:30
au rămas 7 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
20.12.2025 10:30
până la 12.01.2026 09:00
până la 12.01.2026 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
2 400 000 MDL
Perioada clarificărilor:
10 dec 2025, 9:39 - 20 dec 2025, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor:
20 dec 2025, 10:30 - 12 ian 2026, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Servicii de deservire și reparația parcului auto
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin 62
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
10 dec 2025, 9:39
Data ultimilor modificări
12 dec 2025, 17:10
Achizitii.md ID
21520719
MTender ID
CPV
50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de deservire și reparație a mecanismelor
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Servicii de deservire și reparație a utilajelor de tip AVANT
Buget: 250000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Servicii de deservire și reparație a instalațiilor de ridicat hidraulice
Buget: 800000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 4 - ervicii de deservire și reparație a multifuncționalelor de tip Egholm și Bucher
Buget: 650000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 5 - Servicii de deservire și reparație a tractoarelor și tocătoarelor de tip LS
Buget: 600000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
12 dec 2025, 17:10
Subiectul întrebării:
Conform Anuntului de participare p. 7,8,9 din lista criteriilor privind eligibilitatea .,,Declaratie privind dotarile specifice utilajul si echipamentul necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ''
Întrebare:
Stimata Autoritate Contractanta as vrea sa primim careva explicatii de ce aceasta solicitare nu se atesta pentru toate loturile in aceeasi masura .
Din cite cunoastem Autoritatea Contractanta la lotul 2 are 2 Miniinarcatoare Avant . La acest lot se cere de la O.E. sa dispuna de 17 persaone angajate pentru a deservi 2 unitati . 15 mecanici un electrician auto si un specialist pentru diagnoza computerizata . Va rog sa ne clarificati si noua la toti pentru ce aveti nevoie de atitea persoane calificate daca aveti doar 2 unitati Avant . Sau doriti sa dati prioritate doar unor O.E.
La lotul 3 din cite cunoastem aveti 5 Egholm-uri si un Bucher . Aici se cer 5 mecanici un electrician si un specialist pentru diagnosticare . La acest lot cerintele se incadreaza bine cit de cit . cantitatea unitatilor cu cantitatea specialistilor .
La lotul 5 din cite cunoastem aveti 7 unitati de LS-uri .
De ce la acest lot nu se cer specialisti . Are vre-un Operator Economic prioritate aici sau aceste unitati se pot repara si fara specialisti .
Cerem explicatii si corectitudine in lista documentelor de eligibilitate .
Sau daca este comisa o greseala sa se faca redactare .
Totodata cerem sa se includa ca cerinta publicarea certificatului de diler pe teritoriul Republicii Moldova pentru a nu da in bara cu servicii de proasta calitate si cu specialisti care se invata pe aceste unitati ,care nu sunt certificati de producatori si nici ideie nu au cum se fac unele reparatii ,lasind unitatile de transport intr-o situatie deplorabila ceea ce va duce la o durata de viata mai scurta decit cea planificata si cheltuieli aditionale in urmatorii ani . Totodata ei nu dispun nici de piese originale si nici de programe de diagnosticare de la producatori .
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK