Achiziţie publică
21518495
Obiectul achiziției
1
Perioada de actualizare
de la 05.12.2025 11:21
până la 12.12.2025 18:00
până la 12.12.2025 18:00
a rămas 1 zi
2
Propunerea ofertelor
de la 12.12.2025 18:00
până la 19.12.2025 18:00
până la 19.12.2025 18:00
3
Licitaţie
22.12.2025 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
300 000 MDL
Perioada clarificărilor:
5 dec 2025, 11:21 - 12 dec 2025, 18:00
Perioada de depunere a ofertelor:
12 dec 2025, 18:00 - 19 dec 2025, 18:00
Începutul licitației:
22 dec 2025, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Agenția dispune de sistem de control și supraveghere a gardienilor ce efectuiaza paza la obiectiv.Gardienii vor avea:
- capacitate deplină de exercitiu
- echipați cu uniformă cu sigle specifice pentru
personalul de pază,
- dețin echipamente de
comunicatii si canal de date tip voce cu echipajele mobile si buton de alarma;
-echipele mobile amplasate la o distanța de cel mult 3 km. Prestatorul va asigura: supravegherea edificiul, bunurile și valorile primite in
supraveghere și sa asigure
integritatea acestora (registrul le predare-primire); patrularea pe perimetrul spitalului (8 ha); dotează secția de internare cu echipamente de comunicatii la necesitate si persoanele angajate cu carduri numerice pentru acordarea imediată a ajutorului in timpul serviciului, prin apelare telefon sau declansare alarma; să oprească si să legitimeze persoanele despre care există date sau indicii cI au săvîrșit infracțiuni sau alte fapte ilicite in edificiul supravegheat, cele care incalcă normele inteme stabilite prin regulamente proprii, iar in cazul infracțiunilor flagrante să opreascd și să predea poliției pe făptuitor, bunurile sau valorile care fac obiectul infracțiunii sau al altor fapte ilicite, luînd măsuri pentru conservarea și supravegherea lor, intocmind totodată un proces verbal despre măsurile intreprinse, să, aducă la cunoștință imediat conducerii autoritătii contractate și pe șeful sau ierarhic, despre producerea fiecărui eveniment, in timpul prestării serviciului si despre măsurile intreprinse;
- in caz. de accidente produse la instalații, conducte, rețele electrice sau telefonice și in orice alte imprejurări, care sunt de natură să producă pagube, să aducă, imediat la cunoștință celor in drept la asemenea evenimente și să ia primele măsuri imediat dupa constatare:
- in caz de incendii să ia imediat măsuri de localizare, stingere și de salvare a persoanelor, bunurilor și a valorilor, respective și in caz de calamitatii ;
- să sesizeze poliția in legătură cu orice faptă de natură de a prejudicia patrimoniul benefi ciarului ;
-să fie respectuoși in raporturile de serviciu și cu angajții beneficiarului,
- capacitate deplină de exercitiu
- echipați cu uniformă cu sigle specifice pentru
personalul de pază,
- dețin echipamente de
comunicatii si canal de date tip voce cu echipajele mobile si buton de alarma;
-echipele mobile amplasate la o distanța de cel mult 3 km. Prestatorul va asigura: supravegherea edificiul, bunurile și valorile primite in
supraveghere și sa asigure
integritatea acestora (registrul le predare-primire); patrularea pe perimetrul spitalului (8 ha); dotează secția de internare cu echipamente de comunicatii la necesitate si persoanele angajate cu carduri numerice pentru acordarea imediată a ajutorului in timpul serviciului, prin apelare telefon sau declansare alarma; să oprească si să legitimeze persoanele despre care există date sau indicii cI au săvîrșit infracțiuni sau alte fapte ilicite in edificiul supravegheat, cele care incalcă normele inteme stabilite prin regulamente proprii, iar in cazul infracțiunilor flagrante să opreascd și să predea poliției pe făptuitor, bunurile sau valorile care fac obiectul infracțiunii sau al altor fapte ilicite, luînd măsuri pentru conservarea și supravegherea lor, intocmind totodată un proces verbal despre măsurile intreprinse, să, aducă la cunoștință imediat conducerii autoritătii contractate și pe șeful sau ierarhic, despre producerea fiecărui eveniment, in timpul prestării serviciului si despre măsurile intreprinse;
- in caz. de accidente produse la instalații, conducte, rețele electrice sau telefonice și in orice alte imprejurări, care sunt de natură să producă pagube, să aducă, imediat la cunoștință celor in drept la asemenea evenimente și să ia primele măsuri imediat dupa constatare:
- in caz de incendii să ia imediat măsuri de localizare, stingere și de salvare a persoanelor, bunurilor și a valorilor, respective și in caz de calamitatii ;
- să sesizeze poliția in legătură cu orice faptă de natură de a prejudicia patrimoniul benefi ciarului ;
-să fie respectuoși in raporturile de serviciu și cu angajții beneficiarului,
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Grenoble nr.147
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
5 dec 2025, 11:21
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
300 MDL
Achizitii.md ID
21518495
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chisinau, str.Grenoble 147
Durata contractului
31 dec 2025 02:00 - 31 dec 2026 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a securitatii si ordinei publice pe teritoriul IMSP SCMF pentru anul 2026
CPV: 75200000-8 - Prestări de servicii pentru comunitate
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări
Document semnat cu succes
OK