1
Perioada de actualizare
de la 05.12.2025 09:56
până la 08.12.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.12.2025 10:00
până la 12.12.2025 10:00
au rămas 3 zile
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 171 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 dec 2025, 9:56 - 8 dec 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 dec 2025, 10:00 - 12 dec 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicați oferta
1. Depozitul produselor alimentare - de luni până duminică de la 19:00 până la 07:00;
2. Depozitul de materiale - de luni până vineri de la 16:30 până la 08:00, sâmbătă, duminică şi în zilele de sărbători 24 ore;
3. Depozitul de materiale de construcţii - de luni până vineri de la 16:30 până la 08:00, sâmbătă, duminică şi în zilele de sărbători 24 ore;
4. Farmacia Spitalicească de luni până vineri de la 16:30 până la 08:00, sâmbătă de la 13:00, duminică şi în zilele de sărbători 24 ore,
5. Casieria nr.1, Blocul curativ nr.3 - de luni până vineri de la 16:30 până la 08:00, sâmbătă duminică şi în zilele de sărbători 24 ore,
6. Secţiei Diagnostica funcţională de luni până vineri de la 16:00 până la 08:00, sâmbătă duminică şi în zilele de sărbători 24 ore;
7. Cabinetul Radiologie de luni până vineri de la 16:00 până la 08:00, sâmbătă duminică şi în zilele de sărbători 24 ore;
8. Spaţiul de Arhivă a instituţiei de luni până vineri de la 16:00 până la 08:00, sâmbătă duminică şi în zilele de sărbători 24 ore.
9. Spaţiul Muzeului din Casa de Cultură a instituției de luni până vineri de la 16:30 până la 08:00, sâmbătă duminică şi în zilele de sărbători 24 ore.
10. Depozit farmaceutic pentru medicamente (safeu cu medicamente la evidență cantitativă).
11. Buton de alarmă, 2 buc. secția internare: 24 ore.
12. Buton de alarmă, 2 buc. secția 10: 24 ore.
13. Buton de alarmă, 2 buc. liftier: 24 ore.
14. Buton de alarmă, 2 buc. secția 7: 24 ore.
15. Buton de alarmă, 2 buc. secția 8: 24 ore.
16. Buton de alarmă, 2 buc. secția 9: 24 ore.
17. Buton de alarmă, 2 buc. Post barieră: 24 ore.
18. Buton de alarmă, 1 buc. farmacia spitalicească de luni până vineri de la 8:00-16:30.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aurica Ursu
Telefonul de contact
0-22-857-238
Datele achizitiei
Data publicării
5 dec 2025, 9:47
Data ultimilor modificări
5 dec 2025, 9:56
Valoarea estimată (fără TVA)
171 000 MDL
Achizitii.md ID
21518370
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 ian 2026 09:50 - 30 dec 2026 09:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de monitorizare tehnică a sistemelor de alarmă pentru anul 2026 CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 365.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
declarație de eligibilitate.docx
Documentele la ofertă
-
5.12.25 09:56
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
5.12.25 09:56
contract model.doc
Model de сontract
-
5.12.25 09:56
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări