1
Perioada de actualizare
de la 04.12.2025 21:41
până la 15.12.2025 22:07
2
Propunerea ofertelor
de la 15.12.2025 22:07
până la 25.12.2025 22:37
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 896 048 MDL
Perioada clarificărilor: 4 dec 2025, 21:41 - 15 dec 2025, 22:07
Perioada de depunere a ofertelor: 15 dec 2025, 22:07 - 25 dec 2025, 22:37
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentație a elevilor din cadrul instituției de învățămînt autonomie financiară, IPLT ”Academia Copiilor” din str. Albișoara 16/3 mun.Chișinău, pentru perioada 01.01.2026-31.12.2026
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Albisoara 16/3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Horjan
Telefonul de contact
069717477
Datele achizitiei
Data publicării
4 dec 2025, 21:27
Data ultimilor modificări
13 dec 2025, 22:07
Valoarea estimată (fără TVA)
1 896 048 MDL
Achizitii.md ID
21518256
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Albisoara 16/3
Durata contractului
1 ian 2026 18:00 - 30 dec 2026 21:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
4.12.25 21:41
ds_bunuri_servicii_.docx
Documentele la ofertă
-
4.12.25 21:41
anunt_de_participare ac.pdf anunt_de_participare ac.pdf
tenderNotice
-
13.12.25 22:07
Documentele lotului
duae.doc
-
4.12.25 21:41
ds_bunuri_servicii_.docx
-
4.12.25 21:41
anunt_de_participare ac.pdf
-
13.12.25 22:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

UAB HANDELSHUS

Preţul ofertei: 1 896 048 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări