1
Perioada de actualizare
de la 04.12.2025 15:36
până la 14.12.2025 08:00
au rămas 9 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 14.12.2025 08:00
până la 29.12.2025 08:00
3
Licitaţie
30.12.2025 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 dec 2025, 15:36 - 14 dec 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 dec 2025, 8:00 - 29 dec 2025, 8:00
Începutul licitației: 30 dec 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii paza fizica pentru anul 2026 conform documentatiei de atribuire
l Organizarea și asigurarea pazei a angajaților și bunurilor materiale ale autorității contractante.;
2. Asigurarea regimului de trecere cu permis;
3. Controlul bunurilor primite și/sau expediate pe teritoriul și de pe teritoriul obiectivului păzit;
4. Instalarea și deservirea butonului de alarmă in regim non-stop. Sosirea grupei operative In decurs de 3-5 min, in cazul declanșării sistemului de semnalizare.
5.Agenții de pază să posede pregătire adecvată pentru operarea tuturor sistemelor tehnice din obiectiv, inclusiv control acces, porți de detecție a metalelor și supraveghere video. Să cunoască procedurile de utilizare, verificare și intervenție în caz de alarmă, asigurând funcționarea corectă și sigură a echipamentelor.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, STR. ZELINSCHI,13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Cerga
Telefonul de contact
022-551-406
Datele achizitiei
Data publicării
4 dec 2025, 15:23
Data ultimilor modificări
4 dec 2025, 15:36
Valoarea estimată (fără TVA)
3 400 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
34 000 MDL
Achizitii.md ID
21518143
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, STR. ZELINSCHI,13
Durata contractului
1 ian 2026 08:00 - 30 dec 2026 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii paza fizica pentru anul 2026 conform documentatiei de atribuire l Organizarea și asigurarea pazei a angajaților și bunurilor materiale ale autorității contractante.; 2. Asigurarea regimului de trecere cu permis; 3. Controlul bunurilor primite și/sau expediate pe teritoriul și de pe teritoriul obiectivului păzit; 4. Instalarea și deservirea butonului de alarmă in regim non-stop. Sosirea grupei operative In decurs de 3-5 min, in cazul declanșării sistemului de semnalizare. 5.Agenții de pază să posede pregătire adecvată pentru operarea tuturor sistemelor tehnice din obiectiv, inclusiv control acces, porți de detecție a metalelor și supraveghere video. Să cunoască procedurile de utilizare, verificare și intervenție în caz de alarmă, asigurând funcționarea corectă și sigură a echipamentelor. CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
declaratie (1) ordin 145 mf.doc
Documentele la ofertă
-
4.12.25 15:36
anexe documentația standart paza 2026.docx
Documentele la ofertă
-
4.12.25 15:36
duae paza 2026.docx
Documentele la ofertă
-
4.12.25 15:36
Subiectul întrebării
Întrebare
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări