1
Perioada de actualizare
de la 03.12.2025 23:15
până la 15.12.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.12.2025 09:00
până la 23.12.2025 14:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 932 770 MDL
Perioada clarificărilor: 3 dec 2025, 23:15 - 15 dec 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 dec 2025, 9:00 - 23 dec 2025, 14:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dejun Clasele I - IV:
61557 porții x 21,00
Prânz:
12 966 porții x 18,00 lei
Dejun Clasele V-IX:
66985portii x 21,00 lei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2084-MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, or Cricova , str Tineretului 32
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
I. Braga
Telefonul de contact
060251061
Datele achizitiei
Data publicării
3 dec 2025, 23:12
Data ultimilor modificări
4 dec 2025, 14:48
Valoarea estimată (fără TVA)
2 932 770 MDL
Achizitii.md ID
21517643
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2084-MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, or Cricova , str Tineretului 32
Durata contractului
2 ian 2026 18:00 - 30 dec 2026 23:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare pentru elevii IPLT „Alexei Mateevici” or. Cricova în perioada 09.01.2026-24.12.2026 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
scan1 (1).pdf scan1 (1).pdf
Documentele la ofertă
-
3.12.25 23:15
duae_ro_(1).doc
Documentele la ofertă
-
4.12.25 14:48
documentatia standarta_bunuri_servicii_cricova.docx
Documentele la ofertă
-
4.12.25 14:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Savuros Prim

Preţul ofertei: 2 932 770 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări