1
Perioada de actualizare
de la 02.12.2025 09:25
până la 08.12.2025 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 08.12.2025 10:30
până la 11.12.2025 20:00
3
Licitaţie
de la 12.12.2025 14:00
până la 12.12.2025 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 333 333,34 MDL
Perioada clarificărilor: 2 dec 2025, 9:25 - 8 dec 2025, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 8 dec 2025, 10:30 - 11 dec 2025, 20:00
Începutul licitației: 12 dec 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de reîncărcare, regenerare și reparare a cartușelor pentru imprimante și imprimantelor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corina Cebuc
Telefonul de contact
022-55-96-46
Datele achizitiei
Data publicării
2 dec 2025, 8:32
Data ultimilor modificări
6 dec 2025, 12:55
Valoarea estimată (fără TVA)
333 333,34 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
333,33 MDL
Achizitii.md ID
21516672
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Durata contractului
1 ian 2026 09:24 - 30 dec 2026 09:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reîncărcare, regenerare și reparare a cartușelor pentru imprimante și imprimantelor CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Venomnet-Lux

Preţul ofertei: 22 990 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Preţul ofertei: 23 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

S.C. "NET-ADV" S.R.L

Preţul ofertei: 26 465 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de reîncărcare, regenerare și reparare a cartușelor pentru imprimante și imprimantelor
Data:
6 dec 2025, 12:55
Subiectul întrebării:
Certificatul care atestă dreptul de colectare, de transport și de eliminare a deșeurilor medicale
Întrebare:
Dvs solicitati servicii de deservire a imprimantelor si nu a aparatelor medicale. Consideram ca aceasta cerinta nu este relevanta pentru aceasta licitatie si pentru aceste servicii si solicitam sa fie scoasa. Multumim!
Răspuns (8 dec 2025, 08:43):
Este o greșeală tehnică. Acesta nu va fi un criteriu de evaluare a ofertelor. Vă mulțumim pentru clarificare.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări