Achiziţie publică
21516385
Lot. 1 Achiziţionarea serviciilor de audit obligatoriu al situaţiilor financiare pentru anul încheiat la 31 decembrie 2025, efectuate în conformitate cu prevederile Legii privind auditul situațiilor financiare
1
Perioada de actualizare
de la 01.12.2025 14:07
până la 02.12.2025 14:30
până la 02.12.2025 14:30
au rămas 9 ore
2
Propunerea ofertelor
de la 02.12.2025 14:30
până la 05.12.2025 15:00
până la 05.12.2025 15:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
125 000 MDL
Perioada clarificărilor:
1 dec 2025, 14:07 - 2 dec 2025, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor:
2 dec 2025, 14:30 - 5 dec 2025, 15:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciu Achizitii Publice IMSP SCM SF Treime
Telefonul de contact
+37322438237;
Datele achizitiei
Data publicării
1 dec 2025, 13:59
Data ultimilor modificări
1 dec 2025, 14:07
Valoarea estimată (fără TVA)
125 000 MDL
Achizitii.md ID
21516385
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Durata contractului
8 dec 2025 14:02 - 14 apr 2026 14:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Auditul situațiilor financiare Perioada auditată 01.01.2025-31.12.2025. Conform caietului de sarcini. Perioada de audit va începe din 01.01.2026 cu emiterea raportului pînă la 25.03.2026
CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
2)
Denumirea
Auditul sistemului de salarizare Perioada auditată 01.08.2024-01.08.2025. Conform caietului de sarcini Perioada de audit va începe din data semnarii contractului și se va încheia prin emiterea raportului pînă la 31.01.2026
CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare_servicii audit.signed.pdf
anunț de participare_servicii audit.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
1.12.25 14:07
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări
Document semnat cu succes
OK