1
Perioada de actualizare
de la 27.11.2025 15:41
până la 02.12.2025 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.12.2025 16:00
până la 05.12.2025 16:00
3
Licitaţie
08.12.2025 13:55
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 26 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 nov 2025, 15:41 - 2 dec 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 dec 2025, 16:00 - 5 dec 2025, 16:00
Începutul licitației: 8 dec 2025, 13:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Produse de panificație
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7427, MOLDOVA, Taraclia, s.Valea Perjei (r-l Taraclia), str. Comsomolului
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
COLCEVA ANNA
Telefonul de contact
078497810
Datele achizitiei
Data publicării
27 nov 2025, 15:37
Data ultimilor modificări
27 nov 2025, 15:41
Valoarea estimată (fără TVA)
26 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
260 MDL
Achizitii.md ID
21515335
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7427, MOLDOVA, Taraclia, s.Valea Perjei (r-l Taraclia), str. Comsomolului
Durata contractului
1 ian 2026 02:00 - 31 mai 2026 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pâine din făină albă feliată , în ambalaj (franzele) cu puţină sare fortificată cu Fe şi acid folic CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Pâine de secară, feliată, ambalată din cereale integrale cu puţină sare CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Chifla foitaj cu caise CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Chifla foitaj cu cascaval tare CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Placinta De Casa cu brinza CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 132.0
Unități de măsură: Kilogram
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AO IUGINTERTRANS

Preţul ofertei: 26 678,73 MDL
Statut: Învingător
Motivul: соответствует
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări