1
Perioada de actualizare
de la 26.11.2025 16:50
până la 08.12.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.12.2025 11:00
până la 12.12.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 54 050 MDL
Perioada clarificărilor: 26 nov 2025, 16:50 - 8 dec 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 dec 2025, 11:00 - 12 dec 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Placă MT INTERFACE 300ASSY pentru Opescope Acteno. Termen de garantie 12 luni din momentul livrarii. Operatorul va asigura instalarea inclusiv va asigura ca echipamentul să funcționeze după instalare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Bivol
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
26 nov 2025, 16:30
Data ultimilor modificări
28 nov 2025, 16:24
Valoarea estimată (fără TVA)
54 050 MDL
Achizitii.md ID
21514734
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
22 dec 2025 02:00 - 1 ian 2026 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 8 Placă MT INTERFACE 300ASSY pentru Opescope Acteno CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
26.11.25 16:50
duae.doc
Documentele la ofertă
-
26.11.25 16:50
documentatia standard bunuri si servicii nou 15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
26.11.25 16:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Neotec

Preţul ofertei: 54 050 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări