1
Perioada de actualizare
de la 26.11.2025 14:35
până la 03.12.2025 12:07
2
Propunerea ofertelor
de la 03.12.2025 12:07
până la 10.12.2025 10:07
3
Licitaţie
de la 11.12.2025 13:18
până la 11.12.2025 13:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 4 500 MDL
Perioada clarificărilor: 26 nov 2025, 14:35 - 3 dec 2025, 12:07
Perioada de depunere a ofertelor: 3 dec 2025, 12:07 - 10 dec 2025, 10:07
Începutul licitației: 11 dec 2025, 13:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lotul 2 Control extern de calitate pentru investigațiile imunologice
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Savin Aliona
Telefonul de contact
(022)270309
Datele achizitiei
Data publicării
26 nov 2025, 14:12
Data ultimilor modificări
1 dec 2025, 10:19
Valoarea estimată (fără TVA)
4 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
45 MDL
Achizitii.md ID
21514575
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Durata contractului
10 dec 2025 14:20 - 30 dec 2026 14:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1. Certificat de acreditare a produsului ISO:17043 2. Asigurarea cu control extern trimestrial, pe perioada 1 an. 3. Respectarea cerințelor de transportare și livrare a controlului cu prezentarea dovezilor. 4. Termenul de valabilitate să se încadreze în perioada testărilor. 5. Parametrii testați: AFP, CA 125, CA 15-3, CEA, Cortizol, Estradiol, Free T3, Free T4, FSH, IgE, CA19-9, LH, Progesteron, Prolactina, PSA, Tireoglobulina, T3, T4, Testosteron, TSH, Anti-TG, Anti-TPO. 6. Prioritate se va da seturilor cu cel mai mare număr de parametri solicitați pentru testare, dar nu mai mic de 15 parametri. 7. Material de control pe bază de ser uman, stare lichidă sau liofilizată. 8. Transmiterea rapoartelor de participare se va efectua lunar nu mai târziu de 14 zile de la data limită de raportare. La sfîrșit se va oferi un raport sumar anual și certificate de participare. 9. Controlul să asigure 2 nivele: normal și patologic CPV: 71700000-5 - Servicii de monitorizare şi de control
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.docx
tenderNotice
-
26.11.25 14:35
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
26.11.25 14:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FSP DAC-SpectroMed SRL

Preţul ofertei: 4 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic pret
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Biosistem mld

Preţul ofertei: 4 403 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări