1
Perioada de actualizare
de la 26.11.2025 13:59
până la 10.12.2025 10:11
2
Propunerea ofertelor
de la 10.12.2025 10:11
până la 17.12.2025 14:00
3
Licitaţie
de la 18.12.2025 08:00
până la 18.12.2025 08:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 148 590 MDL
Perioada clarificărilor: 26 nov 2025, 13:59 - 10 dec 2025, 10:11
Perioada de depunere a ofertelor: 10 dec 2025, 10:11 - 17 dec 2025, 14:00
Începutul licitației: 18 dec 2025, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Set cateter pentru vena subclaviculară 16G, bilumen
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alisa Nicov
Telefonul de contact
022 222364
Datele achizitiei
Data publicării
26 nov 2025, 13:54
Data ultimilor modificări
8 dec 2025, 10:11
Valoarea estimată (fără TVA)
148 590 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 485,90 MDL
Achizitii.md ID
21514557
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Durata contractului
1 ian 2026 02:00 - 31 dec 2026 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Set cateter pentru vena subclaviculară 16G, bilumen CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1270.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
model contract subsecvent.docx
Documentele la ofertă
-
26.11.25 13:59
declarație.docx
Documentele la ofertă
-
26.11.25 13:59
lista de distribuție subsecventă.xlsx
Documentele la ofertă
-
26.11.25 13:59
formularele (partea 2).xlsx
Documentele la ofertă
-
26.11.25 13:59
rg02-5299 26.11.2025.pdf rg02-5299 26.11.2025.pdf
Documentele la ofertă
-
26.11.25 14:47
caiet de sarcini (partea 2).signed.pdf caiet de sarcini (partea 2).signed.pdf
Documentele la ofertă
-
27.11.25 14:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DITA ESTFARM S.R.L

Preţul ofertei: 139 787,88 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MED-M

Preţul ofertei: 152 400 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SOGNO

Preţul ofertei: 177 800 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot nr. 121 Set cateter pentru vena subclaviculară 16G, bilumen
Data:
9 dec 2025, 19:50
Subiectul întrebării:
Oferta finală
Întrebare:
Pentru loturile 121, 122, 123, 125 și 163 se solicită un interval de lungime al cateterului. Suntem obligați să propunem mai multe modele pentru fiecare lot care se încadrează în lungimea solicitată sau putem livra pentru fiecare lot un singur model care să îndeplinească cerințele autorității contractante.
Răspuns (10 dec 2025, 08:29):
Bună ziua, pentru lotul respectiv, o să se propună modelele din ACORD-CADRU. Vă mulțumim pentru clarificare.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări