1
Perioada de actualizare
de la 26.11.2025 10:05
până la 03.12.2025 08:54
2
Propunerea ofertelor
de la 03.12.2025 08:54
până la 07.12.2025 08:54
3
Licitaţie
de la 08.12.2025 08:00
până la 08.12.2025 14:24
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 508 415,71 MDL
Perioada clarificărilor: 26 nov 2025, 10:05 - 3 dec 2025, 8:54
Perioada de depunere a ofertelor: 3 dec 2025, 8:54 - 7 dec 2025, 8:54

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Publicitate

Produse farmaceutice pentru anul 2026

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Romană, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Calestru Alina
Telefonul de contact
022263133
Datele achizitiei
Data publicării
26 nov 2025, 10:05
Data ultimilor modificări
1 dec 2025, 8:54
Achizitii.md ID
21513834
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 13 - Captoprilum
Buget: 141.6 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 14 - Captoprilum
Buget: 258.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 23 - Diazepamum
Buget: 111.6 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 27 - Epinephrinum
Buget: 265.59 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 31 - Glucosum
Buget: 63.59 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 32 - Hydrocortisonum
Buget: 6445.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 37 - Inosinum
Buget: 24864.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 61 - Salbutamolum
Buget: 71.52 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 70 - Diazepamum
Buget: 155.39 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 71 - Dopaminum
Buget: 892.03 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 75 - Tolperisonum
Buget: 44400.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 79 - Pantoprazolum
Buget: 4020.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
26.11.25 10:05
duae.doc
Documentele la ofertă
-
26.11.25 10:05
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
27.11.25 11:37
specificatii_tehnice_ medicamente (2).docx
Documentele la ofertă
-
28.11.25 15:07
specificatia de pret medicamente (1).docx
Documentele la ofertă
-
1.12.25 08:54
Data:
26 nov 2025, 14:29
Subiectul întrebării:
Lot 34, Lot 35
Întrebare:
Buna ziua Acest produs este un produs biocid și nu necesită deținerea licenței de activitate farmaceutică, pentru al putea comercializa Modificati va rugam mult in anuntul de participare
Răspuns (26 nov 2025, 16:21):
Acte modificate
Data:
28 nov 2025, 00:16
Subiectul întrebării:
lot 1
Întrebare:
lot 1 În specificațiile tehnice este indicată denumirea comercială Paracetamol BP și ambalajul 500 mg N 10, cutie, compr., fapt ce nu permite altor producători să participe la licitație. Vă rugăm să eliminați denumirea comercială și ambalajul de 10 comprimate.
Răspuns (28 nov 2025, 15:08):
specificatia tehnica modificata
Data:
28 nov 2025, 12:54
Subiectul întrebării:
Garantia pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua Vă rugăm să oferiți posibilitatea de efectuare a garanției pentru ofertă sub formă de transfer la contul autorității Mulțumim
Răspuns (28 nov 2025, 15:01):
Instituția deține cont trezorerial; din acest motiv, la finele anului bugetar este atât mai comod, cât și corect ca garanția pentru ofertă să fie prezentată sub formă de scrisoare de garanție bancară, și nu prin transfer în cont. Astfel se asigură respectarea procedurilor bugetare și evitarea blocajelor financiare specifice perioadei de închidere de an.
Data:
28 nov 2025, 15:21
Subiectul întrebării:
Garantia pentru oferta
Întrebare:
Analizati va rog lotul 9 suma de 76 lei - 1% din 76 lei este 0,76 bani Asta art fi garantia dar comisionul de amitere a garantiei este de 200-300 lei Va rugam modificati
Răspuns (28 nov 2025, 15:54):
După cum am menționat anterior, la finele anului bugetar este atât mai potrivit, cât și justificat ca garanția pentru ofertă să fie prezentată sub forma unei scrisori de garanție bancară, și nu prin transfer în cont. Condițiile procedurii nu pot fi adaptate pentru fiecare participant în parte, ci sunt stabilite în funcție de necesitățile instituției. Totodată, precizăm că aceste condiții sunt prevăzute în conformitate cu art. 7 din Legea nr. 131/2015.
Data:
28 nov 2025, 20:32
Subiectul întrebării:
garantia pentru oferta
Întrebare:
Stimate autoritate, colegul care a adresat intrebarea cu referire la acceptarea ambelor tipuri de garantii, va rog frumos sa modificati si nu interpretati cum doriti legea cu privire la achizitii publice. Toate institutiile accepta si transfer pe cont si scrisoare de garantie de la banca.
Răspuns (1 dec 2025, 09:04):
Vă asigurăm că instituția nu interpretează legea după bunul plac, ci aplică prevederile art. 68 din Legea nr. 131/2015, care stabilesc că autoritatea contractantă indică în documentația de atribuire forma, cuantumul și condițiile garanției pentru ofertă.Legea nu obligă autoritatea să accepte toate formele de garanție în paralel, ci îi oferă dreptul să stabilească forma considerată adecvată pentru buna desfășurare a procedurii. În cazul nostru, având în vedere gestionarea bugetară la finele anului, instituția solicită scrisoarea de garanție bancară, opțiune justificată și permisă de lege.
Data:
29 nov 2025, 19:36
Subiectul întrebării:
Termenul de livrare/prestare
Întrebare:
Termenul de livrare/prestare în anunț nu corespunde cu cel din specificatia de pret. Anunțul indică Incoterms 2020, DDP- Franco Destinatie Vamuit, cu respectarea conditiilor de transportare prevazute de Producator, la sediul Beneficiarului. Livrarea bunurilor pe parcursul anului !!!2026!!!, in termen de 2-3 zile de la solicitare, conform specificatiilor tehnice prevazute in formular. Termenul de valabilitate restant, la momentul livrarii, nu mai mic de 2/3 din termenul total de valabilitate pentru medicamentele cu un termen de valabilitate min. 2 ani si nu mai putin de 3/4 din cel initial pentru medicamentele cu un termen total de valabilitate de pina la 2 ani. Specificația scrie Incoterms 2020, DDP- Franco Destinație Vămuit, cu respectarea condițiilor de transportare prevăzute de Producător, la sediul Beneficiarului. Livrarea bunurilor pe parcursul anului !!!2025!!!, în termen de 2-3 zile de la solicitare, conform specificațiilor tehnice prevăzute în formular. Termenul de valabilitate restant, la momentul livrării, nu mai mic de 2/3 din termenul total de valabilitate pentru medicamentele cu un termen de valabilitate min. 2 ani și nu mai puțin de 3/4 din cel inițial pentru medicamentele cu un termen total de valabilitate de pînă la 2 ani.
Răspuns (1 dec 2025, 08:54):
documente modificate
Data:
30 nov 2025, 18:36
Subiectul întrebării:
Termenul de livrare
Întrebare:
Termenul de livrare este anul 2025 sau 2026?
Răspuns (1 dec 2025, 08:55):
termen de livrare 2026
Data:
30 nov 2025, 18:56
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Nu veti accepta transfer catre contul autoritatii? Se va socoti ca motiv de respingere a ofertei?
Răspuns (1 dec 2025, 09:05):
Vă asigurăm că instituția nu interpretează legea după bunul plac, ci aplică prevederile art. 68 din Legea nr. 131/2015, care stabilesc că autoritatea contractantă indică în documentația de atribuire forma, cuantumul și condițiile garanției pentru ofertă.Legea nu obligă autoritatea să accepte toate formele de garanție în paralel, ci îi oferă dreptul să stabilească forma considerată adecvată pentru buna desfășurare a procedurii. În cazul nostru, având în vedere gestionarea bugetară la finele anului, instituția solicită scrisoarea de garanție bancară, opțiune justificată și permisă de lege.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.