1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2025 11:19
până la 05.12.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.12.2025 10:00
până la 08.12.2025 10:00
3
Licitaţie
09.12.2025 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2025, 11:19 - 5 dec 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 dec 2025, 10:00 - 8 dec 2025, 10:00
Începutul licitației: 9 dec 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii pază fizică Postul nr.1, mun. Chișinău, str. Bucuriei, 18/2, Pază fizică 24/24, Buton de alarmă. Regimul de lucru: 24h. Timpul pazei: 08.00 - 08.00 / Luni ­ Duminică; cu pază în zilele de odihnă şi sărbători.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei, 18/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
D C
Telefonul de contact
022744369
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2025, 9:24
Data ultimilor modificări
25 nov 2025, 11:21
Valoarea estimată (fără TVA)
600 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
15 000 MDL
Achizitii.md ID
21513520
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei, 18/2
Durata contractului
31 dec 2025 11:16 - 30 dec 2026 11:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de pază fizică CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart.docx
Documentele la ofertă
documentatia standart
25.11.25 11:19
anunt de participare paza fizica .pdf anunt de participare paza fizica .pdf
tenderNotice
Anunț de participare servicii pază fizică pentru anul 2026
25.11.25 11:19
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
25.11.25 11:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 661 650 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta este completă și corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări