Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 16 900 070 MDL
Perioada clarificărilor: 24 nov 2025, 16:57 - 4 dec 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 dec 2025, 10:00 - 26 dec 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament individual de protecție și de lucru cusut individual Conform fișelor tehnice (se anexează)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Varnav nr.16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Pestereanu
Telefonul de contact
022025907
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
4 dec 2025, 9:03
Valoarea estimată (fără TVA)
16 900 070 MDL
Achizitii.md ID
21513377
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Varnav nr.16
Durata contractului
1 febr 2026 16:55 - 31 dec 2026 16:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Geacă de iarnă cu glugă CPV: 18200000-1 - Îmbrăcăminte de exterior
Cantitatea: 3600.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Pantaloni groși CPV: 18200000-1 - Îmbrăcăminte de exterior
Cantitatea: 3600.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Tricou mânecă lungă CPV: 18200000-1 - Îmbrăcăminte de exterior
Cantitatea: 7624.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202511241656_Documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
24.11.25 16:57
202511241657_F.T. geaca de iarna.docx
Documentele la ofertă
-
24.11.25 16:57
202511241657_F.T. tricou M.L..docx
Documentele la ofertă
-
24.11.25 16:57
202511241657_F.T. Pantalon gros.doc
Documentele la ofertă
-
24.11.25 16:57
202511241655_Anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
24.11.25 16:57
202511241656_Declaratie.doc
Documentele la ofertă
-
24.11.25 16:57
202511241655_Anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
24.11.25 16:57
202511241656_DUAE.doc
Documentele la ofertă
-
24.11.25 16:57
Istoria licitației
Vezi licitația
Echipament individual de protecție și de lucru (sezon de iarnă), pentru personalul din serviciul de asistență medicală de urgență prespitalicească
Data:
28 nov 2025, 21:41
Subiectul întrebării:
termen de livrare
Întrebare:
Rugam extinderea termenului de livrare pina la 90 zile
Răspuns (2 dec 2025, 16:35):
Buna ziua. Vă informăm că termenul de livrare stabilit în documentația de atribuire nu poate fi modificat, întrucât acesta este necesar pentru asigurarea continuității activitatii și a necesităților instituției. O zi buna.
Echipament individual de protecție și de lucru (sezon de iarnă), pentru personalul din serviciul de asistență medicală de urgență prespitalicească
Data:
28 nov 2025, 21:42
Subiectul întrebării:
Conditii de plată
Întrebare:
Rugam fractionarea livrarii in transe, cel putin 4 partide cu plata in transe
Răspuns (2 dec 2025, 16:42):
Buna ziua. Conform documentației de atribuire este prevazut termenul de livrare: 45 de zile de la finalizarea luării măsurilor, fara indicarea livrarii integral sau in transe, iar achitarea va fi efectuata conform facturilor fiscale si a actului de primire-predare. O zi buna.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări