1
Perioada de actualizare
de la 24.11.2025 16:07
până la 25.11.2025 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 25.11.2025 16:30
până la 28.11.2025 16:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 nov 2025, 16:07 - 25 nov 2025, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 25 nov 2025, 16:30 - 28 nov 2025, 16:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul nr. 4 –Agende datate personalizate 2026, A4
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022188688
Datele achizitiei
Data publicării
24 nov 2025, 15:48
Data ultimilor modificări
24 nov 2025, 16:07
Valoarea estimată (fără TVA)
7 000 MDL
Achizitii.md ID
21513316
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
1 dec 2025 16:02 - 30 dec 2025 16:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr. 4 –Agende datate personalizate 2026, A4 CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 5 585 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate s-au constatat următoarele: Ofertele prezentate de către toți operatorii economici pentru toate Loturile, corespund cerințelor de calificare și selecție, precum și specificațiilor tehnice indicate în Anunțul de participare. Mostrele prezentate corespund specificațiilor tehnice solicitate. Toate documentele solicitate au fost prezentate. Propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată a achiziției pentru fiecare lot în parte. Datorii față de bugetul de stat nu sunt. În temeiul pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor public în cadrul AGEPI a decis atribuirea contractelor de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou (MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1763992138550 din 24.11.2025), conform loturilor, următorilor operatori economici: 1) „RĂDOP-OPT” SRL, pentru Lotul nr. 1, în sumă de 7433,18 lei fără TVA/8919,81 lei cu TVA, oferta căruia are cel mai scăzut preț, corespunde cerințelor de calificare și selecțe și specificaților tehnice. 2) „BIROVITS” SRL, pentru Lotul nr. 2, în sumă de 13538,90 lei fără TVA/16246,68 lei cu TVA, oferta căruia are cel mai scăzut preț, corespunde cerințelor de calificare și selecție și specificaților tehnice. 3) „CRAFTI BUSINESS” SRL, pentru Lotul nr. 3, în sumă de 1808,55 lei fără TVA/2170,26 lei cu TVA, oferta căruia are cel mai scăzut preț, corespunde cerințelor de calificare și selecție și specificaților tehnice. 4) „BIROVITS” SRL, pentru Lotul nr. 4, în sumă de 5585,00 lei fără TVA/6702,00 lei cu TVA, oferta căruia are cel mai scăzut preț, corespunde cerințelor de calificare și selecțe și specificaților tehnice.
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ARTISORO

Preţul ofertei: 6 750 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări