Achiziţie publică
21512595
Servicii de acces și actualizare SI pentru gestiune electronică a documentelor în cadrul CNAS pentru anul 2026.
1
Perioada de actualizare
de la 21.11.2025 16:28
până la 26.11.2025 09:00
până la 26.11.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.11.2025 09:00
până la 04.12.2025 10:00
până la 04.12.2025 10:00
3
Licitaţie
05.12.2025 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
358 333 MDL
Perioada clarificărilor:
21 nov 2025, 16:28 - 26 nov 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 nov 2025, 9:00 - 4 dec 2025, 10:00
Începutul licitației:
5 dec 2025, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Denumirea serviciilor:
a) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau echivalent cu produsul software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor, serviciilor de acces și actualizare a produsului software „Sistem Informatic „Registru Petiții” și Servicii de acces și actualizare a produsului software „e-Administrare. Managementul Documentelor. Biblioteca electronică a documentelor normative interne” pentru AC CNAS
(Efectivul-limită al aparatului central al Casei Naţionale de Asigurări Sociale constituie în număr de 352 de unităţi de personal);
b) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau produsului software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor” pentru subdiviziunile teritoriale CNAS
(39 de case teritoriale de asigurări sociale, iar efectivul-limită al caselor teritoriale de asigurări sociale constituie în număr de 732 de unități de personal)
1. Gestionarea mediului de găzduire a SI
1.1. Asigurarea cu Servicii IaaS (resurse TI pentru mediul de găzduire): (20 GHz, 8 Gb RAM, HDD 1040GB), conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018
1.2. Asigurarea continuității mediului de găzduire conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018
2. Activități
2.1. Activități aferente continuității sistemului informațional:
2.1.1 Configurarea și gestionarea copiilor de rezervă
2.1.2 Verificarea integrității copiilor de rezervă și restabilirea, la necesitate, din copii de rezervă
2.1.3 Instalarea versiunilor noi ale sistemului informațional
2.1.4 Asigurarea migrării tuturor Registre şi documente din baza de date existente, cu informații despre documentele înregistrate în perioada 01.12.2020 – 31.12.2025 (Registru general, Registru petiţii, Registru cereri de informaţii, Registru solicitări internaţionale, Registru solicitări CSI, Registru plăţi necuvinite, Registru executare acte judecătoreşti, Registru documente emise etc.)
2.1.5 Comprimarea lunară a documentelor (păstrarea documentului de intrare și documentului final/semnat) pentru ultimele 12 luni
2.1.6 Prezentarea trimestrială a arhivei electronice a documentelor/bazei de date (back-up)
2.1.7 Asigurarea mentenanței adaptive pentru toată perioada de prestare a serviciilor (îndeosebi care contribuie la îmbunătățirea acesteia)
2.1.8 Integrarea resursei informaționale cu plarforme și servicii guvernamentale (MPass, MSign, MConnect, MLog, MNotify, etc.)
2.1.9 Ținerea evidenței actelor normative: elaborare, examinare, avizare, sinteza, aprobare
2.2. Activități aferente asigurării securității informaționale a SI
2.2.1 Asigurarea, instalarea, gestionarea certificatelor SSL şi certificatului de sistem
2.2.2 Asigurarea configurărilor specifice privind transportul securizat de date (SSL)
2.2.3 Aplicarea și gestionarea mecanismelor de prevenire și detectare a intruziunilor în baza de signaturi (IPS/IDS)
2.2.4 Asigurarea securității mediului de găzduire, prin:
a) aplicarea și gestionarea regulilor de filtrare a traficului de rețea la nivel de mediu de găzduire
b) aplicarea și gestionarea regulilor specifice de filtrare a traficului web
c) aplicarea mecanismelor de protecție împotriva atacurilor DoS/DdoS
2.2.5 Soluția trebuie să respecte cerințe mimime de securitate cibernetică, prevăzute în legislaţie, inclusiv prevăzute în Hotărârea Guvernului nr.562/2025 cu privire la modul de realizare a obligațiilor de asigurare a securității cibernetice de către furnizorii de servicii în sectoarele critice.
2.3. Activități de monitorizare și suport tehnic
2.3.1. Soluționarea incidentelor/defectelor problemelor
2.3.2. Monitorizarea disponibilității aplicației
2.3.3. Consultarea metodologică a beneficiarului și asigurarea mentenanței corective a soluției pentru toată perioada de prestare a serviciilor
2.4. Activități aferente documentației tehnice
2.4.1. Menținerea actualizată a ghidului utilizatorului și administratorului
2.5. Activități aferente aplicației
2.5.1. Configurarea/reconfigurarea parametrilor specifici ai aplicației
2.5.2. Configurarea/reconfigurarea parametrilor de notificare
2.5.3. Înlăturarea erorilor de cod aferente aplicației
2.5.4. Configurarea/reconfigurarea nomenclatoarelor
2.5.6 Configurarea/reconfigurarea registrelor/subregistrelor de evidenţă
2.5.7. Acordarea accesului conform diferitor nivele de acces (administratori, supervizori, executanți, etc)
3. Nivelul serviciilor:
Existența serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24;
Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră;
Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor;
Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv:
Key expert 1: Manager de proiect;
Key expert 2: Business analist cu experiență în proiectare sistemelor informaționale asemănătoare;
Key expert 3: Dezvoltator cu experiență în domeniul.
Ofertantul va:
a) prezenta cel puțin 3 scrisori de recomandare de la autorități contractante din Republica Moldova;
b) presta serviciile în termenul, volumul și cu respectarea prevederilor ,,Cerinţelor tehnice privind modul de prestare a serviciilor” și actelor normative în vigoare;
c) asigura funcționalitatea, continuitatea și disponibilitatea serviciilor prestate;
d) înlătura incidentele aferente serviciilor prestate de până la 2 zile lucrătoare din momentul înștiințării de către Beneficiar a Prestatorului despre existența defecțiunilor;
e) asigura mediul de găzduire și mediul necesar rulării produselor de program, continuitatea acestora, precum și să acorde acces Prestatorului la acestea;
f) dispune și asigură spațiul necesar pentru păstrarea copiilor de rezervă;
g) prezenta documente/dovezi privind dreptul de proprietate asupra resursei informaționale (Documentul de drept în temeiul căruia a fost dobândit dreptul de proprietate (contract, certificate alte acte).
Respectarea condițiilor generale:
Termenul de realizare şi implementare a serviciilor de mentenanță adaptivă, asociate cu modificările în legislație, trebuie să fie executate de către Prestator în termenele stabilite de CNAS. Încălcarea de către Prestator a termenului de implementare a modificărilor, va atrage aplicarea sancțiunilor pecuniare prevăzute în contract.
În cazul în care, depășirea termenului de executare nu este rezultatul unei forțe majore (situații excepționale, calamități naturale, război etc.), CNAS își rezervă dreptul de rezoluțiune a contractului.
Prestatorul va prezenta, în temeiul Ordinului MDI nr.78/2006 cu privire la aprobarea reglementării tehnice „Procesele ciclului de viaţă al software-ului” după finisarea exploatării experimentale a produsului software se prezintă următoarele documente prevăzute de ordinul respectiv (specificate în anexa nr.8 și anexa nr.9):
a) Concepția de mentenanță - urmează să cuprindă cel puțin următoarele obiective: asigurarea funcționării neîntrerupte a sistemului informațional; optimizarea performanței și eficienței sistemului; protejarea și securizarea datelor și informațiilor stocate în sistem; identificarea și remedierea rapidă a problemelor tehnice și a defecțiunilor; asigurarea respectării standardelor și reglementărilor de securitate și confidențialitate.
b) Planul de mentenanță - urmează să cuprindă: activitățile ce se referă la actualizările de software (Planul de mentenanță ar trebui să prevadă modalitățile de gestionare a acestor actualizări și îmbunătățiri, inclusiv testarea acestora înainte de implementare); verificări de securitate; testare de performanță; monitorizare și diagnosticare; backup și recuperare; gestionarea incidentelor (escaladarea problemelor către personalul competent și asigurarea unui timp de răspuns adecvat); resursele necesare (cum ar fi personalul specializat, echipamentele și instrumentele necesare).
a) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau echivalent cu produsul software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor, serviciilor de acces și actualizare a produsului software „Sistem Informatic „Registru Petiții” și Servicii de acces și actualizare a produsului software „e-Administrare. Managementul Documentelor. Biblioteca electronică a documentelor normative interne” pentru AC CNAS
(Efectivul-limită al aparatului central al Casei Naţionale de Asigurări Sociale constituie în număr de 352 de unităţi de personal);
b) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau produsului software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor” pentru subdiviziunile teritoriale CNAS
(39 de case teritoriale de asigurări sociale, iar efectivul-limită al caselor teritoriale de asigurări sociale constituie în număr de 732 de unități de personal)
1. Gestionarea mediului de găzduire a SI
1.1. Asigurarea cu Servicii IaaS (resurse TI pentru mediul de găzduire): (20 GHz, 8 Gb RAM, HDD 1040GB), conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018
1.2. Asigurarea continuității mediului de găzduire conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018
2. Activități
2.1. Activități aferente continuității sistemului informațional:
2.1.1 Configurarea și gestionarea copiilor de rezervă
2.1.2 Verificarea integrității copiilor de rezervă și restabilirea, la necesitate, din copii de rezervă
2.1.3 Instalarea versiunilor noi ale sistemului informațional
2.1.4 Asigurarea migrării tuturor Registre şi documente din baza de date existente, cu informații despre documentele înregistrate în perioada 01.12.2020 – 31.12.2025 (Registru general, Registru petiţii, Registru cereri de informaţii, Registru solicitări internaţionale, Registru solicitări CSI, Registru plăţi necuvinite, Registru executare acte judecătoreşti, Registru documente emise etc.)
2.1.5 Comprimarea lunară a documentelor (păstrarea documentului de intrare și documentului final/semnat) pentru ultimele 12 luni
2.1.6 Prezentarea trimestrială a arhivei electronice a documentelor/bazei de date (back-up)
2.1.7 Asigurarea mentenanței adaptive pentru toată perioada de prestare a serviciilor (îndeosebi care contribuie la îmbunătățirea acesteia)
2.1.8 Integrarea resursei informaționale cu plarforme și servicii guvernamentale (MPass, MSign, MConnect, MLog, MNotify, etc.)
2.1.9 Ținerea evidenței actelor normative: elaborare, examinare, avizare, sinteza, aprobare
2.2. Activități aferente asigurării securității informaționale a SI
2.2.1 Asigurarea, instalarea, gestionarea certificatelor SSL şi certificatului de sistem
2.2.2 Asigurarea configurărilor specifice privind transportul securizat de date (SSL)
2.2.3 Aplicarea și gestionarea mecanismelor de prevenire și detectare a intruziunilor în baza de signaturi (IPS/IDS)
2.2.4 Asigurarea securității mediului de găzduire, prin:
a) aplicarea și gestionarea regulilor de filtrare a traficului de rețea la nivel de mediu de găzduire
b) aplicarea și gestionarea regulilor specifice de filtrare a traficului web
c) aplicarea mecanismelor de protecție împotriva atacurilor DoS/DdoS
2.2.5 Soluția trebuie să respecte cerințe mimime de securitate cibernetică, prevăzute în legislaţie, inclusiv prevăzute în Hotărârea Guvernului nr.562/2025 cu privire la modul de realizare a obligațiilor de asigurare a securității cibernetice de către furnizorii de servicii în sectoarele critice.
2.3. Activități de monitorizare și suport tehnic
2.3.1. Soluționarea incidentelor/defectelor problemelor
2.3.2. Monitorizarea disponibilității aplicației
2.3.3. Consultarea metodologică a beneficiarului și asigurarea mentenanței corective a soluției pentru toată perioada de prestare a serviciilor
2.4. Activități aferente documentației tehnice
2.4.1. Menținerea actualizată a ghidului utilizatorului și administratorului
2.5. Activități aferente aplicației
2.5.1. Configurarea/reconfigurarea parametrilor specifici ai aplicației
2.5.2. Configurarea/reconfigurarea parametrilor de notificare
2.5.3. Înlăturarea erorilor de cod aferente aplicației
2.5.4. Configurarea/reconfigurarea nomenclatoarelor
2.5.6 Configurarea/reconfigurarea registrelor/subregistrelor de evidenţă
2.5.7. Acordarea accesului conform diferitor nivele de acces (administratori, supervizori, executanți, etc)
3. Nivelul serviciilor:
Existența serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24;
Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră;
Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor;
Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv:
Key expert 1: Manager de proiect;
Key expert 2: Business analist cu experiență în proiectare sistemelor informaționale asemănătoare;
Key expert 3: Dezvoltator cu experiență în domeniul.
Ofertantul va:
a) prezenta cel puțin 3 scrisori de recomandare de la autorități contractante din Republica Moldova;
b) presta serviciile în termenul, volumul și cu respectarea prevederilor ,,Cerinţelor tehnice privind modul de prestare a serviciilor” și actelor normative în vigoare;
c) asigura funcționalitatea, continuitatea și disponibilitatea serviciilor prestate;
d) înlătura incidentele aferente serviciilor prestate de până la 2 zile lucrătoare din momentul înștiințării de către Beneficiar a Prestatorului despre existența defecțiunilor;
e) asigura mediul de găzduire și mediul necesar rulării produselor de program, continuitatea acestora, precum și să acorde acces Prestatorului la acestea;
f) dispune și asigură spațiul necesar pentru păstrarea copiilor de rezervă;
g) prezenta documente/dovezi privind dreptul de proprietate asupra resursei informaționale (Documentul de drept în temeiul căruia a fost dobândit dreptul de proprietate (contract, certificate alte acte).
Respectarea condițiilor generale:
Termenul de realizare şi implementare a serviciilor de mentenanță adaptivă, asociate cu modificările în legislație, trebuie să fie executate de către Prestator în termenele stabilite de CNAS. Încălcarea de către Prestator a termenului de implementare a modificărilor, va atrage aplicarea sancțiunilor pecuniare prevăzute în contract.
În cazul în care, depășirea termenului de executare nu este rezultatul unei forțe majore (situații excepționale, calamități naturale, război etc.), CNAS își rezervă dreptul de rezoluțiune a contractului.
Prestatorul va prezenta, în temeiul Ordinului MDI nr.78/2006 cu privire la aprobarea reglementării tehnice „Procesele ciclului de viaţă al software-ului” după finisarea exploatării experimentale a produsului software se prezintă următoarele documente prevăzute de ordinul respectiv (specificate în anexa nr.8 și anexa nr.9):
a) Concepția de mentenanță - urmează să cuprindă cel puțin următoarele obiective: asigurarea funcționării neîntrerupte a sistemului informațional; optimizarea performanței și eficienței sistemului; protejarea și securizarea datelor și informațiilor stocate în sistem; identificarea și remedierea rapidă a problemelor tehnice și a defecțiunilor; asigurarea respectării standardelor și reglementărilor de securitate și confidențialitate.
b) Planul de mentenanță - urmează să cuprindă: activitățile ce se referă la actualizările de software (Planul de mentenanță ar trebui să prevadă modalitățile de gestionare a acestor actualizări și îmbunătățiri, inclusiv testarea acestora înainte de implementare); verificări de securitate; testare de performanță; monitorizare și diagnosticare; backup și recuperare; gestionarea incidentelor (escaladarea problemelor către personalul competent și asigurarea unui timp de răspuns adecvat); resursele necesare (cum ar fi personalul specializat, echipamentele și instrumentele necesare).
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
21 nov 2025, 16:28
Valoarea estimată (fără TVA)
358 333 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 500 MDL
Achizitii.md ID
21512595
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de atribuire
Durata contractului
1 ian 2026 02:00 - 31 dec 2026 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de acces și actualizare SI pentru gestiune electronică a documentelor în cadrul CNAS pentru anul 2026.
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 Manag.doc.2026.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard semnat
21.11.25 16:28
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 Manag.doc.2026
Specificaţie tehnică
Documentația Standard word
21.11.25 16:28
Anunt de participare manag. doc. 2026.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
21.11.25 16:28
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
INFOSOFT-MAX S.R.L.
Preţul ofertei:
354 800 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei grupului de lucru
08.12.25 13:11
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
decizia-de-atribuire43manegementuldocumentelor2026cnassemnatsemnatsignedsemnatsemnatsignedsigned.pdf
ID: 02b08417-504a-483f-8753-7bba7c94479c
Anunț de atribuire
8.12.25 13:11
scrisoareinfosoft-maxsemnat.pdf
ID: f113598f-6089-48f7-a2a3-6b92246db7a1
Anunț de atribuire
8.12.25 13:11
Documentele depuse cu oferta
7. declaratie privind lista principalelor prestari.signed.pdf
7. declaratie privind lista principalelor prestari.signed.pdf
ID: 0117b9e0-02ee-468d-adae-aa4b1a13e810
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.25 10:41
Data deschiderii:
4.12.25 15:00
12. act drept prestare servicii.signed.pdf
12. act drept prestare servicii.signed.pdf
ID: 16a76b3d-ac6c-42ba-95ac-f76c75a561ed
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.25 10:41
Data deschiderii:
4.12.25 15:00
7. scrisoare recomandare mai.signed.pdf
7. scrisoare recomandare mai.signed.pdf
ID: 16dae85a-93aa-40f7-becd-f5c297e6fa9f
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.25 10:41
Data deschiderii:
4.12.25 15:00
2. declaratie privind valabilitatea ofertei.signed.pdf
2. declaratie privind valabilitatea ofertei.signed.pdf
ID: 3bcb9f2a-c102-4f56-bab3-e94abf948bf5
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.25 10:41
Data deschiderii:
4.12.25 15:00
7. scrisoare recomandare ms.signed.pdf
7. scrisoare recomandare ms.signed.pdf
ID: 4ab87903-4190-453d-ad25-3e2f58d3cd8c
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.25 10:41
Data deschiderii:
4.12.25 15:00
8. cazier judiciar al persoanei juridice.signed.pdf
8. cazier judiciar al persoanei juridice.signed.pdf
ID: 4ce0646f-488e-423c-90f1-76ebe1b29963
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.25 10:41
Data deschiderii:
4.12.25 15:00
3. specificatia de pret.signed.pdf
3. specificatia de pret.signed.pdf
ID: 77a7354c-5d21-4f34-ad9d-ef0ed6a03f33
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.25 10:41
Data deschiderii:
4.12.25 15:00
7. scrisoare recomandare igp.signed.pdf
7. scrisoare recomandare igp.signed.pdf
ID: 8b423a79-a970-447b-8113-ccc9af63864d
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.25 10:41
Data deschiderii:
4.12.25 15:00
1. cerere de participare.signed.pdf
1. cerere de participare.signed.pdf
ID: 8fe72dd0-f529-42fe-9393-5006fadb3563
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.25 10:41
Data deschiderii:
4.12.25 15:00
11. extras infosoft-max srl.signed.pdf
11. extras infosoft-max srl.signed.pdf
ID: 915feb92-438f-4244-b55c-4113c4c4fa06
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.25 10:41
Data deschiderii:
4.12.25 15:00
4. specificatia tehnica.signed.pdf
4. specificatia tehnica.signed.pdf
ID: 9ff0e81b-4376-4819-bdfa-3990d7a1487b
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.25 10:41
Data deschiderii:
4.12.25 15:00
5. formularul standard al documentului unic de achizitii european.signed.pdf
5. formularul standard al documentului unic de achizitii european.signed.pdf
ID: f5689947-2efe-41f2-8a34-700337d3aab0
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.25 10:41
Data deschiderii:
4.12.25 15:00
6. certificat privind lipsa restantelor - 1623001.signed.pdf
6. certificat privind lipsa restantelor - 1623001.signed.pdf
ID: fb7d7749-1342-4cc2-b042-e3222f49b082
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.25 10:41
Data deschiderii:
4.12.25 15:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK