Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
21.11.2025 10:26
până la 28.11.2025 09:36
până la 28.11.2025 09:36
2
Propunerea ofertelor
de la
28.11.2025 09:36
până la 02.12.2025 07:06
până la 02.12.2025 07:06
3
Licitaţie
de la
03.12.2025 12:00
până la 03.12.2025 14:00
până la 03.12.2025 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
482 583 MDL
Perioada clarificărilor:
21 nov 2025, 10:26 - 28 nov 2025, 9:36
Perioada de depunere a ofertelor:
28 nov 2025, 9:36 - 2 dec 2025, 7:06
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Echipament tehnic pentru birou
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfînt 134
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 nov 2025, 10:26
Data ultimilor modificări
26 nov 2025, 9:36
Achizitii.md ID
21512219
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
duae tehnica de calcul.signed.pdf
duae tehnica de calcul.signed.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
21.11.25 10:26
anunț de participare mod.signed.pdf
anunț de participare mod.signed.pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare mod.signed.pdf
anunț de participare mod.signed.pdf
ID: 5559685c-8793-4fc7-9cc2-049d8a0760b4
Documentele la ofertă
-
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
ID: 5559685c-8793-4fc7-9cc2-049d8a0760b4
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-anunț de participare
26.11.25 09:36
documentația standard mod.signed.pdf
documentația standard mod.signed.pdf
Istoricul documentului
-
documentația standard mod.signed.pdf
documentația standard mod.signed.pdf
ID: 55e33d92-0eed-4b48-bc13-603e5ee3e924
Documentele la ofertă
-
documentația standard.signed.pdf
documentația standard.signed.pdf
ID: 55e33d92-0eed-4b48-bc13-603e5ee3e924
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-documentația standard
26.11.25 09:36
Data:
21 nov 2025, 13:14
Subiectul întrebării:
Termenii și condițiile
Întrebare:
11. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: Operatorul economic are obligația de a efectua livrarea în termen de până la 20 zile din momentul solicitării de către beneficiar, la sediul acestuia
12. Termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2025
26. Termenul de valabilitate a ofertelor: 60 zile calendaristice
Bună ! Vă rugăm să clarificați termenele stabilite pentru livrarea mărfii, valabilitatea ofertei și durata contractului, pornind de la următoarele:
Depunerea documentelor – 01/12/2025. În cel mai bun caz, desemnarea câștigătorului – 02/12/2025. Termenul obligatoriu de așteptare pentru o eventuală contestație – 5 zile de la data anunțării câștigătorului – 08/12/2025. Înregistrarea contractului nu poate avea loc mai devreme de 9-10 decembrie.
Vă rugăm să ne răspundeți la întrebarea: despre ce 20 de zile de livrare este vorba, dacă echipamentul trebuie transmis beneficiarului nu mai târziu de 24/12/2025, întrucât Trezoreria nu mai acceptă ulterior documente pentru plățile aferente contractului.
Termenul de valabilitate al contractului este până la 31/12/2025. Valabilitatea ofertei – până la 30/01/2026.
Vă rugăm să introduceți modificările necesare în termenele de executare a contractului și în valabilitatea ofertei.
Răspuns (21 nov 2025, 15:30):
Buna ziua,
Mijloacele financiare sunt prevăzute pentru anul 2025, din acest motiv termenul de livrare este de 20 de zile. Sperăm, cu ajutorul dvs., să reușim. Termenul de valabilitate a ofertei a fost indicat la 60 de zile, cu o rezervă suplimentară în caz de eventuală contestație.
O zi cu mult spor.
Data:
21 nov 2025, 15:47
Subiectul întrebării:
Răspuns (21 nov 2025, 15:30)
Întrebare:
Să clarificăm încă o dată: dumneavoastră solicitați o valabilitate a ofertelor de 60 de zile. Acestea expiră pe 30 ianuarie 2026, în timp ce termenul de valabilitate al contractului este până la 31.12.2025. Nu considerați că observațiile dumneavoastră referitoare la o eventuală contestație, în legătură cu termenul de valabilitate a ofertelor și logica situației, nu sunt chiar oportună? Vă rugăm să efectuați modificările necesare, astfel încât să fie corecte din perspectiva Legii achizițiilor publice, de exemplu stabilind un termen de valabilitate al ofertelor de 15 zile. Cel puțin astfel situația va fi clară și logică.
Răspuns (26 nov 2025, 09:37):
Buna ziua,
Vedeți modificările efectuate. Mulțumesc, o zi cu mult spor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK