1
Perioada de actualizare
de la 20.11.2025 15:08
până la 27.11.2025 15:04
2
Propunerea ofertelor
de la 27.11.2025 15:04
până la 30.11.2025 20:04
3
Licitaţie
01.12.2025 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 191 500 MDL
Perioada clarificărilor: 20 nov 2025, 15:08 - 27 nov 2025, 15:04
Perioada de depunere a ofertelor: 27 nov 2025, 15:04 - 30 nov 2025, 20:04
Începutul licitației: 1 dec 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform Specificației Tehnice descrise în Anunțul de participare și Anexa nr.22 la Documentația Standard a prezente proceduri
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. Stefan cel Mare, 31
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vladislav Cociu
Telefonul de contact
024223053
Datele achizitiei
Data publicării
20 nov 2025, 15:01
Data ultimilor modificări
21 nov 2025, 9:30
Valoarea estimată (fără TVA)
191 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 915 MDL
Achizitii.md ID
21511864
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. Stefan cel Mare, 31
Durata contractului
30 nov 2025 15:05 - 30 dec 2025 15:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Remorcă CPV: 16500000-0 - Remorci şi semiremorci cu încărcare automată sau de descărcare pentru agricultură
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
3.documentația standart.docx
Documentele la ofertă
Documentația Standard
20.11.25 15:08
1anunț de participare.signed.pdf 1anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
20.11.25 15:08
2duae_remorca.doc
Documentele la ofertă
DUAE
20.11.25 15:08
4declarația confirmarea identității beneficiarilor efectivi.doc
Documentele la ofertă
Declarația
20.11.25 15:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Ozonteh Impex

Preţul ofertei: 189 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic a fost selectat deoarece a îndeplinit integral toate criteriile de eligibilitate și toate cerințele de calificare/selecare stabilite în documentația de atribuire. Oferta depusă a demonstrat conformitatea completă cu specificațiile tehnice și cu toate condițiile obligatorii prevăzute pentru participare.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Remorcă
Data:
21 nov 2025, 09:30
Subiectul întrebării:
Termen livrare
Întrebare:
Buna ziua, termenul de livrare 10 zile si contract valabil pina la 31.12.2025. Modificati va rog valabilitatea contractului si termenii, nu este posibil fizic sa va incadrati in termenii indicati.De altfel limitati participarea mai multor agenti economici. 10 zile indica clar conditie concreta.
Răspuns (24 nov 2025, 10:19):
Stimate Operator Economic, Vă mulțumim pentru solicitarea de clarificare. Conform pct. 20 – Termenii și condițiile de prestare/executare, livrarea bunului se va efectua în termen de 10 zile de la semnarea contractului, dar nu mai târziu de 20 decembrie 2025. Totodată, potrivit OMF nr. 121 din 20.12.2023, pct. 3, autoritățile contractante bugetare sunt obligate să prezinte contractele de achiziții publice pentru înregistrare la trezoreriile regionale ale Ministerului Finanțelor. Această procedură presupune un anumit timp de procesare, iar respectarea termenelor stabilite este necesară pentru efectuarea transferurilor financiare până la data de 25 decembrie, conform regulilor de închidere a exercițiului bugetar. Membrii Grupului de Lucru privind achizițiile publice au analizat toate aspectele tehnice, procedurale și bugetare relevante, stabilind termenii indicați astfel încât procedura să poată fi finalizată în condiții conforme cadrului normativ aplicabil. În același timp, atragem atenția operatorilor economici asupra pct. 40 din Anunțul de participare, care prevede că, la etapa de evaluare a ofertelor, membrii Grupului de Lucru se vor deplasa la sediul operatorului economic pentru evaluarea obiectului achiziției – remorca – la fața locului. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru interesul acordat procedurii.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări