Achiziţie publică
21511864
Remorcă
1
Perioada de actualizare
de la 20.11.2025 15:08
până la 27.11.2025 15:04
până la 27.11.2025 15:04
2
Propunerea ofertelor
de la 27.11.2025 15:04
până la 30.11.2025 20:04
până la 30.11.2025 20:04
3
Licitaţie
01.12.2025 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
191 500 MDL
Perioada clarificărilor:
20 nov 2025, 15:08 - 27 nov 2025, 15:04
Perioada de depunere a ofertelor:
27 nov 2025, 15:04 - 30 nov 2025, 20:04
Începutul licitației:
1 dec 2025, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Conform Specificației Tehnice descrise în Anunțul de participare și Anexa nr.22 la Documentația Standard a prezente proceduri
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. Stefan cel Mare, 31
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 nov 2025, 15:01
Data ultimilor modificări
21 nov 2025, 9:30
Valoarea estimată (fără TVA)
191 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 915 MDL
Achizitii.md ID
21511864
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. Stefan cel Mare, 31
Durata contractului
30 nov 2025 15:05 - 30 dec 2025 15:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Remorcă
CPV: 16500000-0 - Remorci şi semiremorci cu încărcare automată sau de descărcare pentru agricultură
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
1anunț de participare.signed.pdf
1anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
20.11.25 15:08
4declarația confirmarea identității beneficiarilor efectivi.doc
Documentele la ofertă
Declarația
20.11.25 15:08
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Ozonteh Impex
Preţul ofertei:
189 900 MDL
Statut:
Învingător
Operatorul economic a fost selectat deoarece a îndeplinit integral toate criteriile de eligibilitate și toate cerințele de calificare/selecare stabilite în documentația de atribuire. Oferta depusă a demonstrat conformitatea completă cu specificațiile tehnice și cu toate condițiile obligatorii prevăzute pentru participare.
02.12.25 11:13
Motivul: Operatorul economic a fost selectat deoarece a îndeplinit integral toate criteriile de eligibilitate și toate cerințele de calificare/selecare stabilite în documentația de atribuire. Oferta depusă a demonstrat conformitatea completă cu specificațiile tehnice și cu toate condițiile obligatorii prevăzute pentru participare.
Documentele de calificare
decizie nr.15 din 02.12.2025.pdf
decizie nr.15 din 02.12.2025.pdf
ID: 8192bb97-8eb9-4501-938f-497025a1bce4
Anunț de atribuire
2.12.25 11:13
Documentele depuse cu oferta
cerere de participare anexa nr. 7.signed.pdf
cerere de participare anexa nr. 7.signed.pdf
ID: 20e935bc-e80c-49d4-96a4-9cefef7b4e05
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
28.11.25 13:17
Data deschiderii:
30.11.25 20:04
certificat privind lipsa restantelor - 0948140 (1).signed.pdf
certificat privind lipsa restantelor - 0948140 (1).signed.pdf
ID: 3367fd9d-e594-42f9-aafd-7618a938f0ad
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
28.11.25 13:17
Data deschiderii:
30.11.25 20:04
declarație garanție și service autorizat.docx (1).signed.pdf
declarație garanție și service autorizat.docx (1).signed.pdf
ID: 416741f7-224f-4457-a0e2-480bb7e3bf82
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
28.11.25 13:17
Data deschiderii:
30.11.25 20:04
declarația privind valabilitatea ofertei anexa nr. 8.signed.pdf
declarația privind valabilitatea ofertei anexa nr. 8.signed.pdf
ID: 4ab03ff1-31ef-446f-ad9b-18cb85417b1a
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
28.11.25 13:17
Data deschiderii:
30.11.25 20:04
formularul ofertei — 1.docx.signed.pdf
formularul ofertei — 1.docx.signed.pdf
ID: 53d4bf15-c4cd-44dc-8bfe-09ad2c952598
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
28.11.25 13:17
Data deschiderii:
30.11.25 20:04
declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi.docx.signed.pdf
declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi.docx.signed.pdf
ID: 6b179008-5fe7-40b4-9fee-d332ae1dfe50
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
28.11.25 13:17
Data deschiderii:
30.11.25 20:04
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
28.11.25 13:17
Data deschiderii:
30.11.25 20:04
extras ozonteh 25.11.25.signed.pdf
extras ozonteh 25.11.25.signed.pdf
ID: accf9d42-186f-4879-a0c1-4cf18f506e79
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
28.11.25 13:17
Data deschiderii:
30.11.25 20:04
specificații tehnice anexa nr.22.signed.pdf
specificații tehnice anexa nr.22.signed.pdf
ID: c03fd0ce-0e49-4aee-aecc-4dd14194076f
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
28.11.25 13:17
Data deschiderii:
30.11.25 20:04
specificația de preț anexa nr. 23.signed.pdf
specificația de preț anexa nr. 23.signed.pdf
ID: 6df6098a-707d-4f51-a2a7-714a7e9864cd
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
28.11.25 13:17
Data deschiderii:
1.12.25 09:13
certificat de atribuire a contului bancar ozonteh.signed.pdf
certificat de atribuire a contului bancar ozonteh.signed.pdf
ID: 7826a3ae-4998-455f-98e1-4d0ac7d60918
Ilustrare
MSIGN
Data încărcării:
28.11.25 13:17
Data deschiderii:
1.12.25 09:13
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
28.11.25 13:17
Data deschiderii:
1.12.25 09:13
Istoria licitației
Vezi licitația
Remorcă
Data:
21 nov 2025, 09:30
Subiectul întrebării:
Termen livrare
Întrebare:
Buna ziua, termenul de livrare 10 zile si contract valabil pina la 31.12.2025.
Modificati va rog valabilitatea contractului si termenii, nu este posibil fizic sa va incadrati in termenii indicati.De altfel limitati participarea mai multor agenti economici. 10 zile indica clar conditie concreta.
Răspuns (24 nov 2025, 10:19):
Stimate Operator Economic,
Vă mulțumim pentru solicitarea de clarificare.
Conform pct. 20 – Termenii și condițiile de prestare/executare, livrarea bunului se va efectua în termen de 10 zile de la semnarea contractului, dar nu mai târziu de 20 decembrie 2025.
Totodată, potrivit OMF nr. 121 din 20.12.2023, pct. 3, autoritățile contractante bugetare sunt obligate să prezinte contractele de achiziții publice pentru înregistrare la trezoreriile regionale ale Ministerului Finanțelor. Această procedură presupune un anumit timp de procesare, iar respectarea termenelor stabilite este necesară pentru efectuarea transferurilor financiare până la data de 25 decembrie, conform regulilor de închidere a exercițiului bugetar.
Membrii Grupului de Lucru privind achizițiile publice au analizat toate aspectele tehnice, procedurale și bugetare relevante, stabilind termenii indicați astfel încât procedura să poată fi finalizată în condiții conforme cadrului normativ aplicabil.
În același timp, atragem atenția operatorilor economici asupra pct. 40 din Anunțul de participare, care prevede că, la etapa de evaluare a ofertelor, membrii Grupului de Lucru se vor deplasa la sediul operatorului economic pentru evaluarea obiectului achiziției – remorca – la fața locului.
Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru interesul acordat procedurii.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK