1
Perioada de actualizare
de la 19.11.2025 14:48
până la 29.11.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.11.2025 15:00
până la 09.12.2025 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 nov 2025, 14:48 - 29 nov 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 nov 2025, 15:00 - 9 dec 2025, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

servicii de consultantă în cadrul proiectului ”Îmbunătățirea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare în municipiul și raionul Cahul”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
19 nov 2025, 14:44
Data ultimilor modificări
20 nov 2025, 9:25
Valoarea estimată (fără TVA)
1 300 000 MDL
Achizitii.md ID
21511037
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Durata contractului
1 ian 2026 14:48 - 30 dec 2026 14:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii de consultantă în cadrul proiectului ”Îmbunătățirea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare în municipiul și raionul Cahul” CPV: 71800000-6 - Servicii de consultanţă pentru alimentarea cu apă şi servicii de consultanţă în materie de deşeuri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
- anunt de participare
19.11.25 14:48
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
- DUAE
19.11.25 14:48
declaratie_ro (3).doc
Documentele la ofertă
- declaratie privind beneficiarii efectivi
19.11.25 14:48
caiet de sarcini 2026.signed.pdf caiet de sarcini 2026.signed.pdf
Documentele la ofertă
- caiet de sarcini
19.11.25 14:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Network Expert

Preţul ofertei: 1 086 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL ”FAVOR PROIECT”

Preţul ofertei: 1 299 600 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări