1
Perioada de actualizare
de la 18.11.2025 09:08
până la 28.11.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.11.2025 12:00
până la 08.12.2025 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 196 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 nov 2025, 9:08 - 28 nov 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 nov 2025, 12:00 - 8 dec 2025, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini din Anexa nr. 21 din documentația standard ,,CAIET DE SARCINI
privind achiziționarea serviciilor de mentenanță și suport a Sistemului Informațional Automatizat “Asistența Medicală Primară” (SIA AMP), și documentației de atribuire.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Vlaicu Pircalab nr.46
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gonța Vladimir
Telefonul de contact
+37322780263
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
18 nov 2025, 9:08
Valoarea estimată (fără TVA)
2 196 000 MDL
Achizitii.md ID
21510136
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Mun. Chișinău. str. Vlaicu Pîrcălab 46
Durata contractului
1 ian 2026 02:00 - 31 dec 2026 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță preventivă și suport a SIA AMP – în bază de abonament CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
2)
Denumirea
Servicii de mentenanță corectivă și adaptivă a a SIA AMP – la cerere CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 3000.0
Unități de măsură: Om-ora
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini_mentenanta 2026-AMP.signed
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini semnat
18.11.25 09:08
Doc.standard SIAAMP_mentenanta 2026-AMP.signed
Documentele la ofertă
Doc standard semnat
18.11.25 09:08
anunt_de_participare mentenanta 2026-AMP.signed
Documentele la ofertă
Anunt de participare semnat
18.11.25 09:08
Doc.standard SIAAMP_mentenanta 2026-AMP
Documentele la ofertă
doc standard word
18.11.25 09:08
DUAE SIAAMP_mentenanta 2026-AMP.signed
Documentele la ofertă
DUAE semnat
18.11.25 09:08
DUAE SIAAMP_mentenanta 2026-AMP
Documentele la ofertă
duae word
18.11.25 09:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

European Software Company S.R.L.

Preţul ofertei: 2 745 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări