1
Perioada de actualizare
de la 14.11.2025 15:51
până la 25.11.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.11.2025 10:00
până la 05.12.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 43 982 MDL
Perioada clarificărilor: 14 nov 2025, 15:51 - 25 nov 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 nov 2025, 10:00 - 5 dec 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor din anunțul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SIS SIS
Telefonul de contact
022-239-391
Datele achizitiei
Data publicării
14 nov 2025, 15:49
Data ultimilor modificări
17 nov 2025, 9:38
Valoarea estimată (fără TVA)
43 982 MDL
Achizitii.md ID
21509253
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Durata contractului
1 ian 2026 02:00 - 31 dec 2026 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
LOT 6 Produse de panificație (Livrarea la comandă în decurs de o zi de la solicitare) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Complet
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_new.docx
Documentele la ofertă
-
14.11.25 15:51
declaratie beneficiar efectiv.docx
Documentele la ofertă
-
14.11.25 15:51
documentatia standard produse alimentare pentru anul 2026.docx
Documentele la ofertă
-
14.11.25 15:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Franzeluţa

Preţul ofertei: 32 177,84 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări