Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21508779
1
Perioada de actualizare
de la
13.11.2025 16:10
până la 17.11.2025 10:00
până la 17.11.2025 10:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
17.11.2025 10:00
până la 20.11.2025 11:00
până la 20.11.2025 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
250 000 MDL
Perioada clarificărilor:
13 nov 2025, 16:10 - 17 nov 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 nov 2025, 10:00 - 20 nov 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Servicii de telecomunicații (telefonie fixă, mobilă, internet și televiziune pentru anul 2026)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 nov 2025, 16:10
Data ultimilor modificări
14 nov 2025, 9:57
Achizitii.md ID
21508779
MTender ID
CPV
64200000-8 - Servicii de telecomunicaţii
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participre+caiet de sarcini semnat.pdf
anunț de participre+caiet de sarcini semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
13.11.25 16:10
Data:
14 nov 2025, 09:57
Subiectul întrebării:
Solicitare clarificări privind structura achiziției publice - împărțirea pe loturi
Întrebare:
În contextul procedurii de achiziție publicată pentru achiziționarea unor servicii integrate de telecomunicații (telefonie fixă, telefonie mobilă, internet fibra optică, internet backup și televiziune digitală), dorim să solicităm clarificări suplimentare referitoare la structura acestei achiziții.
Având în vedere complexitatea și diversitatea serviciilor incluse într-un singur pachet, considerăm că, pentru a asigura o concurență loială și transparență în procesul de achiziție, este necesar ca serviciile să fie împărțite pe loturi distincte, fiecare lot având specificitatea sa. Astfel, aceasta ar permite operatorilor specializați în anumite domenii (ex. internet fibra optică sau telefonie mobilă) să participe în mod echitabil la procedura de achiziție.
Prin combinarea acestor servicii într-un singur lot, există riscul de a favoriza un operator care ar putea întruni toate cerințele pentru fiecare tip de serviciu, reducând astfel posibilitățile de participare și concurență în cadrul licitației.
În acest sens, vă solicităm să analizați posibilitatea de a împărți achiziția în loturi distincte, astfel încât fiecare lot să fie atribuit independent și să permită o competiție reală și echitabilă între operatorii economici.
Vă mulțumim anticipat pentru răspunsul dumneavoastră și pentru deschiderea de a asigura un proces de achiziție transparent și corect.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK