Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21508772
1
Perioada de actualizare
de la
13.11.2025 16:01
până la 28.11.2025 10:00
până la 28.11.2025 10:00
au rămas 13 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
28.11.2025 10:00
până la 19.12.2025 10:00
până la 19.12.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
76 726 907,90 MDL
Perioada clarificărilor:
13 nov 2025, 16:01 - 28 nov 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 nov 2025, 10:00 - 19 dec 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Servicii de alimentarea copiilor din cadrul instituțiilor de învățămînt subordonate DETS s.Rîşcani și instituțiilor de învățămînt care se află la autonomie financiară, pentru perioada 02.01.2026-31.12.2026
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev 5a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 nov 2025, 16:01
Data ultimilor modificări
13 nov 2025, 16:01
Achizitii.md ID
21508772
MTender ID
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lot 1 Servicii de alimentare CE LT„Kiril şi Metodiu”, IET”Kiril și Metodiu”, LT”M.Cervantes”, LT„G.Meniuc”, Gimn.„I.L.Caragiale”, CPPC„Orfeu”, CEÎS Grădinița Orfeu
Buget: 14545282.6 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Servicii de alimentare LT„A.Russo”, LT„M.Sadoveanu”, LT„N.Gheorghiu”, LT„L.Blaga”, IPLT ”Ștefan cel Mare”, Liceu Tehnologic ORT ”B.Z.Herțli”
Buget: 17787495.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Lot 3 Servicii de alimentare LT„M.Lomonosov”, IET ”M.Lomonosov”, Gimn. nr.8 „T.Şevcenco”, IPLT ”A.I.Cuza”, IPLT ”Dr.Vodă”, LT„G.Călinescu”
Buget: 16043801.1 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
04_formulare anexa 7, 8, 9, 10,12, 14, 22,23,24,25.doc
Clarificări pentru participanți
-
13.11.25 16:01
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK