1
Perioada de actualizare
de la 12.11.2025 15:28
până la 14.11.2025 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.11.2025 14:00
până la 17.11.2025 17:00
3
Licitaţie
de la 18.11.2025 14:00
până la 18.11.2025 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 50 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 nov 2025, 15:28 - 14 nov 2025, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 nov 2025, 14:00 - 17 nov 2025, 17:00
Începutul licitației: 18 nov 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform Caietului de sarcini anexat la Invitația de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, A. Lăpușneanu nr. 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dumitru Agache
Telefonul de contact
069312103
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
19 nov 2025, 11:12
Valoarea estimată (fără TVA)
50 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
500 MDL
Achizitii.md ID
21508077
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, A. Lăpușneanu nr. 28
Durata contractului
20 nov 2025 15:24 - 31 dec 2025 15:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imprimantă laser multifuncțională color A3- Conform Caietului de sarcini CPV: 30232110-8 - Imprimante laser
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202511121517_Invitație de participare ACM- Imprimante MFD A4,A3.semnat.pdf
tenderNotice
Invitația de participare
12.11.25 15:28
202511121521_Caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini (format word)
12.11.25 15:28
202511121519_Documentația standard_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
12.11.25 15:28
Комиссия
Prenume
Agache Dumitru
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1006601004116
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 30 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta este acceptabilă, echipamentul oferit îndeplinește toate celelalte specificații esențiale, iar abaterea a fost apreciată ca nesemnificativă, neafectând funcționalitatea și performanțele imprimantei.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

X-Service

Preţul ofertei: 30 100 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Pentru a avea posibilitatea de a deschide setul de documente a ofertantului următor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 57 440 MDL
Statut: Anulat
Motivul: A prezentat Declarația de valabilitate a ofertei pentru 30 zile, dar conform invitației de participare a fost solicitat termenul de 60 zile. Totodată, potrivit rezultatelor licitației electronice, oferta are un preţ mai mare față de oferta desemnată câști
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări