Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
56 804 MDL
Perioada clarificărilor:
12 nov 2025, 13:37 - 15 nov 2025, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor:
15 nov 2025, 12:30 - 18 nov 2025, 12:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Agende datate ,calendare , pungi, picsuri, carnete personalizate
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin. (1) lit g¬), din Legea 131/2015 privind achizitiile se anulează avînd în vedere că s-a comis erori în caietul de sarcini, specificația fiind incompletă, astfel se face imposibilă evaluarea corespunzătoare a ofertelor pentru lotul dat
Data anulării
28 nov 2025, 9:02
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Grenoble nr.149
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cotelnaia-Josanu Liudmila
Telefonul de contact
+37368632893
Datele achizitiei
Data publicării
12 nov 2025, 12:31
Data ultimilor modificări
28 nov 2025, 9:18
Achizitii.md ID
21507899
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lot I Agende datate ,calendare , pungi, picsuri, carnete personalizate
Buget: 56804.0 MDL
Anulată
Data:
12 nov 2025, 16:33
Subiectul întrebării:
Lotul 1.5 - Carnet A5
Întrebare:
Buna ziua! Va rugam sa mentionati volumul de pagini la carnet, nu este specificat?
Răspuns (13 nov 2025, 11:38):
Lot.1.5 50-70 foi
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK