Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 56 804 MDL
Perioada clarificărilor: 12 nov 2025, 13:37 - 15 nov 2025, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 15 nov 2025, 12:30 - 18 nov 2025, 12:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Agende datate ,calendare , pungi, picsuri, carnete personalizate

Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin. (1) lit g¬), din Legea 131/2015 privind achizitiile se anulează avînd în vedere că s-a comis erori în caietul de sarcini, specificația fiind incompletă, astfel se face imposibilă evaluarea corespunzătoare a ofertelor pentru lotul dat
Data anulării
28 nov 2025, 9:02
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Grenoble nr.149
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cotelnaia-Josanu Liudmila
Telefonul de contact
+37368632893
Datele achizitiei
Data publicării
12 nov 2025, 12:31
Data ultimilor modificări
28 nov 2025, 9:18
Achizitii.md ID
21507899
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
12 nov 2025, 16:33
Subiectul întrebării:
Lotul 1.5 - Carnet A5
Întrebare:
Buna ziua! Va rugam sa mentionati volumul de pagini la carnet, nu este specificat?
Răspuns (13 nov 2025, 11:38):
Lot.1.5 50-70 foi
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.