1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2025 16:40
până la 21.11.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.11.2025 12:00
până la 30.11.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2025, 16:40 - 21 nov 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 nov 2025, 12:00 - 30 nov 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de testare de securitate pentru sisteme informaționale
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfînt 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Ciburciu
Telefonul de contact
+37379020266
Datele achizitiei
Data publicării
11 nov 2025, 16:26
Data ultimilor modificări
17 nov 2025, 15:13
Valoarea estimată (fără TVA)
1 100 000 MDL
Achizitii.md ID
21507469
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfînt 134
Durata contractului
2 dec 2025 16:38 - 30 dec 2026 16:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de testare de securitate pentru sisteme informaționale CPV: 72800000-8 - Servicii de audit informatic şi de testări informatice
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Om-ora
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Grant Thornton Audit

Preţul ofertei: 689 195 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de testare de securitate pentru sisteme informaționale
Data:
18 nov 2025, 10:33
Subiectul întrebării:
Vă rugăm să plasați documentația tenderului în format PDF
Întrebare:
Bună ziua. Vă rugăm să plasați documentația tenderului în format Word, acum o putem descărca doar în pdf. Mulțumim.
Răspuns (19 nov 2025, 10:00):
Potrivit Hotărârii Guvernului nr. 986/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind modul de ținere a Registrului de stat al achizițiilor publice, format de Sistemul informațional automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice” (MTender), precum și Hotărârii Guvernului nr. 10/2023 pentru aprobarea Regulamentului privind activitatea grupului de lucru în cadrul procedurilor de achiziții publice, în procesul de desfășurare a procedurilor de achiziție publică se operează exclusiv cu documente oficiale, semnate sau aprobate în modul corespunzător, conform prevederilor legale. Documentele utilizate în cadrul procedurii urmează să producă efecte juridice, iar aceste efecte sunt generate doar de actele semnate în mod corespunzător, respectiv, în cazul dat, prin semnătură electronică calificată. În acest context, documentele plasate în SIA RSAP/MTender sunt semnate cu semnătură electronică pentru a produce efecte juridice la toate etapele de derulare și evaluare a procedurii de achiziție publică, inclusiv în ceea ce privește solicitările de clarificări, comunicările oficiale și eventualele contestații.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări