1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2025 16:40
până la 21.11.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.11.2025 12:00
până la 30.11.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2025, 16:40 - 21 nov 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 nov 2025, 12:00 - 30 nov 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Servicii de testare de securitate pentru sisteme informaționale

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfînt 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Ciburciu
Telefonul de contact
+37379020266
Datele achizitiei
Data publicării
11 nov 2025, 16:40
Data ultimilor modificări
17 nov 2025, 15:13
Achizitii.md ID
21507469
CPV
72800000-8 - Servicii de audit informatic şi de testări informatice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Data:
17 nov 2025, 15:13
Subiectul întrebării:
Biometric Testing Requirement
Întrebare:
As per TOR provisions, the team should provide "Biometric presentation attack detection". Does it imply having a biometric security expert on-site in Moldova?
Răspuns (18 nov 2025, 11:03):
Bună ziua, Vă rugăm să scrieți mesajul în limba română. Vă mulțumim!
Servicii de testare de securitate pentru sisteme informaționale
Data:
18 nov 2025, 10:33
Subiectul întrebării:
Vă rugăm să plasați documentația tenderului în format PDF
Întrebare:
Bună ziua. Vă rugăm să plasați documentația tenderului în format Word, acum o putem descărca doar în pdf. Mulțumim.
Răspuns (19 nov 2025, 10:00):
Potrivit Hotărârii Guvernului nr. 986/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind modul de ținere a Registrului de stat al achizițiilor publice, format de Sistemul informațional automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice” (MTender), precum și Hotărârii Guvernului nr. 10/2023 pentru aprobarea Regulamentului privind activitatea grupului de lucru în cadrul procedurilor de achiziții publice, în procesul de desfășurare a procedurilor de achiziție publică se operează exclusiv cu documente oficiale, semnate sau aprobate în modul corespunzător, conform prevederilor legale. Documentele utilizate în cadrul procedurii urmează să producă efecte juridice, iar aceste efecte sunt generate doar de actele semnate în mod corespunzător, respectiv, în cazul dat, prin semnătură electronică calificată. În acest context, documentele plasate în SIA RSAP/MTender sunt semnate cu semnătură electronică pentru a produce efecte juridice la toate etapele de derulare și evaluare a procedurii de achiziție publică, inclusiv în ceea ce privește solicitările de clarificări, comunicările oficiale și eventualele contestații.
Data:
18 nov 2025, 14:38
Subiectul întrebării:
Limba de comunicare si livrabile
Întrebare:
Documentatia de tender, comunicatia si livrabilile se admit sa fie in limba Engleza, sau Romana e obligatorie?
Răspuns (18 nov 2025, 16:02):
Vă rugăm să consultați Anunțul de participare, p. 32, unde sunt specificate cerințele privind limba utilizată pentru documentație, comunicare și livrabile.
Data:
18 nov 2025, 14:39
Subiectul întrebării:
Cerintele fata Testarea Biometrica
Întrebare:
Conform prevederilor TOR, echipa trebuie să asigure „detectarea atacurilor de prezentare biometrică”. Aceasta implică prezența unui expert în securitate biometrică la fața locului, în Moldova?
Răspuns (19 nov 2025, 10:01):
Conform Secțiunii 8, subparagraful „Condiții de prestare” din Caietul de Sarcini, se acceptă efectuarea unor activități de proiect de la distanță (la sediul Prestatorului) cu condiția că acest lucru nu diminuează nivelul de calitate și securitate al testelor efectuate și livrabilelor care fac obiectul acestui Contract. Prin urmare, prezența fizică în Republica Moldova nu este o cerință eliminatorie, cu condiția ca metodologia de testare propusă în Oferta Tehnică să demonstreze capacitatea de a executa scenariile solicitate de la distanță, fără a diminua calitatea rezultatelor.
Data:
18 nov 2025, 14:40
Subiectul întrebării:
Auditul sistemelor partii contractuale
Întrebare:
"Beneficiarul (Agenția de Guvernare Electronică) primește dreptul de a audita sistemele informatice ale contractantului" - ce inseamna clauza asta si pentru ce este nevoie de audit vice-versa? Se poate de exclus aceasta clauza din contractul final?
Răspuns (19 nov 2025, 10:01):
Clauza 11.7 din modelul de contract este o prevedere standard de management al riscului în relația cu furnizorii și este aliniată cu cerințele ISO/IEC 27001, 6.6 Acorduri de confidențialitate și nedezvăluire, care obligă organizația să asigure protecția informațiilor atunci când implică părți terțe. Scopul clauzei este de a asigura că informațiile și resursele Beneficiarului sunt utilizate în mod corespunzător, în limitele accesului acordat și în conformitate cu angajamentele de confidențialitate. Prin urmare, această clauză nu poate fi exclusă, deoarece eliminarea ei ar contraveni principiilor de securitate a informațiilor și cerințelor de control al accesului aplicabile în relațiile contractuale cu terț
Data:
18 nov 2025, 14:41
Subiectul întrebării:
Echipa non-colocata
Întrebare:
Echipa de proiect poate fi non-colocata si avea experti inaflata inafara Republicii Moldova?
Răspuns (19 nov 2025, 10:01):
Conform Secțiunii 8, subparagraful „Condiții de prestare” din Caietul de Sarcini, se acceptă efectuarea unor activități de proiect de la distanță (la sediul Prestatorului) cu condiția că acest lucru nu diminuează nivelul de calitate și securitate al testelor efectuate și livrabilelor care fac obiectul acestui Contract.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.