1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2025 12:02
până la 21.11.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.11.2025 11:00
până la 02.12.2025 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 891 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2025, 12:02 - 21 nov 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 nov 2025, 11:00 - 2 dec 2025, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Echipamente IT necesare pentru Colegiul UTM și pentru implementarea Proiectului „Transformare Digitală a IMM-urilor în Statele Parteneriatului Estic”

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Gherman
Telefonul de contact
(022) 23-35-03
Datele achizitiei
Data publicării
11 nov 2025, 12:02
Data ultimilor modificări
11 nov 2025, 16:17
Achizitii.md ID
21507016
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Declarație (beneficiari efectivi).doc
Documentele la ofertă
-
11.11.25 12:02
DUAE.doc
Documentele la ofertă
-
11.11.25 12:02
Documentația Standard.docx
Documentele la ofertă
-
11.11.25 12:02
Data:
11 nov 2025, 16:17
Subiectul întrebării:
Lotul 2
Întrebare:
Bună ziua! Cartușele pentru imprimante trebuie să fie originale sau compatibile?
Răspuns (11 nov 2025, 16:51):
Bună ziua, Cartușele care vor fi livrate in set cu imprimanta trebuie să fie noi, neutilizate și să asigure calitatea de imprimare conform specificațiilor tehnice solicitate, fără a afecta garanția echipamentului.
Data:
12 nov 2025, 15:29
Subiectul întrebării:
Lot 3 proiector
Întrebare:
Ce se are in vedere Posibilitate partajare fara fir - fara accesorii aditionale instalate?
Răspuns (13 nov 2025, 08:51):
Bună ziua, Pentru poziția ”3.1Proiector în set cu suport tavan”, LOT 3 PROIECTOR, prin specificația: „posibilitatea partajării fără fir ... solutie integrata fara accesorii aditionale instalate” se specifică/solicită ca echipamentul trebuie să aibă integrată o funcționalitate nativă de partajare wireless a conținutului de pe dispozitive precum laptop, tabletă sau smartphone, fără a necesita instalarea/conectarea/integrarea unor adaptoare externe, stick-uri wireless, module suplimentare ori alte echipamente adiționale.
Data:
18 nov 2025, 13:27
Subiectul întrebării:
Lotul 1, Nr. 1.3 Puncte de lucru
Întrebare:
Bună ziua ! Toate componentele stației de lucru trebuie să fie instalate din fabrică și să dețină certificarea producătorului; sau, în vederea reducerii costurilor, se admite instalarea de accesorii și/sau componente care nu sunt certificate de producătorul stației de lucru propuse?
Răspuns (18 nov 2025, 16:47):
Bună ziua, Vă rugăm să consultați caietul de sarcini, deoarece cerințele privind componentele și modul de asamblare sunt deja specificate clar în documentația de achiziție.
Data:
18 nov 2025, 13:43
Subiectul întrebării:
MFD
Întrebare:
Bună ziua, va fi acceptată varianta MFU cu 4 cartușe suplimentare cu o capacitate de 10.000 de pagini fiecare?
Răspuns (18 nov 2025, 16:48):
Bună ziua, Vă rugăm să consultați caietul de sarcini, unde sunt indicați parametrii minimi necesari pentru consumabilele livrate împreună cu imprimanta.
Data:
18 nov 2025, 13:59
Subiectul întrebării:
Lotul 1, Nr. 1.3 Puncte de lucru
Întrebare:
Vă rugăm să ne clarificați dacă memoria trebuie să fie ECC sau non-ECC?
Răspuns (18 nov 2025, 16:48):
Bună ziua, Conform caietului de sarcini, cerințele tehnice nu menționează specificații privind ECC. Vă rugăm, să consultați Caietul de Sarcini pentru procedura de achiziție în cauză.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.