1
Perioada de actualizare
de la 07.11.2025 15:45
până la 12.11.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.11.2025 12:00
până la 17.11.2025 17:00
3
Licitaţie
de la 18.11.2025 14:18
până la 18.11.2025 14:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 28 900 EUR
Perioada clarificărilor: 7 nov 2025, 15:45 - 12 nov 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 nov 2025, 12:00 - 17 nov 2025, 17:00
Începutul licitației: 18 nov 2025, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Cutii din carton
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Bordianu
Telefonul de contact
060839944
Datele achizitiei
Data publicării
7 nov 2025, 15:39
Data ultimilor modificări
10 nov 2025, 13:03
Valoarea estimată (fără TVA)
28 900 EUR
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
289 EUR
Achizitii.md ID
21506202
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Durata contractului
24 nov 2025 15:42 - 29 apr 2026 15:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cutii din carton CPV: 22900000-9 - Diverse imprimate
Cantitatea: 122975.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare. cutii pentru produse de paste.signed.pdf anunt de participare. cutii pentru produse de paste.signed.pdf
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
7.11.25 15:45
formular ofeta. cutii pentru produse de paste.docx
Criterii de eligibilitate
Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și ștampilată de către ofertant
7.11.25 15:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nova Imprim SRL

Preţul ofertei: 25 900 EUR
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"Editura Amprenta-foil" SRL

Preţul ofertei: 25 968,46 EUR
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări