1
Perioada de actualizare
de la 03.11.2025 16:16
până la 14.11.2025 11:20
2
Propunerea ofertelor
de la 14.11.2025 11:20
până la 26.11.2025 03:50
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 72 500 MDL
Perioada clarificărilor: 3 nov 2025, 16:16 - 14 nov 2025, 11:20
Perioada de depunere a ofertelor: 14 nov 2025, 11:20 - 26 nov 2025, 3:50
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Chefir 2,5%, pungă 0,5 kg. Standard de referință: HG nr.611 sau OST 4929-84. Grafic de livrare: 3 ori/săptămână.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
oxana.palancica Palancica
Telefonul de contact
079623739
Datele achizitiei
Data publicării
3 nov 2025, 16:09
Data ultimilor modificări
12 nov 2025, 11:20
Valoarea estimată (fără TVA)
72 500 MDL
Achizitii.md ID
21504349
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Durata contractului
1 ian 2026 02:00 - 30 iun 2026 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Chefir 2,5% CPV: 15530000-2 - Unt
Cantitatea: 5000.0
Unități de măsură: Kilogram
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
3.11.25 16:16
rechizite bancare_garantie.doc
Documentele la ofertă
Rechizite bancare pentru depunerea garanției de ofertă și garanției de bună execuție
3.11.25 16:16
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
3.11.25 16:16
anunț de participare_produse lactate sem 1 anul 2026.pdf anunț de participare_produse lactate sem 1 anul 2026.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
12.11.25 11:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL FABRICA OLOI PAK

Preţul ofertei: 56 574,07 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor înaintate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SA JLC

Preţul ofertei: 70 350 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

FPC "Serviabil" SRL

Preţul ofertei: 70 648,15 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări