1
Perioada de actualizare
de la 31.10.2025 13:09
până la 03.11.2025 12:58
2
Propunerea ofertelor
de la 03.11.2025 12:58
până la 28.11.2025 12:58
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 68 000 MDL
Perioada clarificărilor: 31 oct 2025, 13:09 - 3 nov 2025, 12:58
Perioada de depunere a ofertelor: 3 nov 2025, 12:58 - 28 nov 2025, 12:58
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de audit financiar obligatoriu al situațiilor financiare încheiate la data de 31.12.2025, efectuate în conformitate cu cerințele Standardelor Internaționale de Audit (SIA)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Drumul Viilor, 28/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandr GRINICO
Telefonul de contact
+37369404030
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
28 nov 2025, 13:26
Valoarea estimată (fără TVA)
68 000 MDL
Achizitii.md ID
21503676
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Drumul Viilor, 28/2
Durata contractului
1 dec 2025 13:08 - 31 dec 2026 13:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de Auditare Financiară CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiară
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202510311259_ANUNT_DE_PARTICIPARE_SEMNAT.pdf
tenderNotice
Anunț de Participare
31.10.25 13:09
202510311300_CAIET_DE_SARCINI_AUDIT_SEMNAT.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de Sarcini
31.10.25 13:09
202510311301_DOCUMENTATIA_ STANDARD.docx
Documentele la ofertă
Documentația Standard
31.10.25 13:09
Комиссия
Prenume
GRINICO Alexandr
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1002600049442
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CECD AUDIT GRUP SRL

Preţul ofertei: 39 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Refuz preventiv cu scopul de a accesa la documentația depusă de toți ofertanți
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

F.A. CONTAUDIT-SERVICE S.R.L.

Preţul ofertei: 41 666,67 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Refuz preventiv cu scopul de a accesa la documentația depusă de toți ofertanți
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

“First Audit International” SRL

Preţul ofertei: 65 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Refuz preventiv cu scopul de a accesa la documentația depusă de toți ofertanți
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări