1
Perioada de actualizare
de la 30.10.2025 11:34
până la 10.11.2025 11:30
au rămas 10 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 10.11.2025 11:30
până la 05.12.2025 11:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 4 166 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 30 oct 2025, 11:34 - 10 nov 2025, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 10 nov 2025, 11:30 - 5 dec 2025, 11:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Dezvoltarea sistemului informațional automatizat „Managementul deșeurilor” care va fi utilizat pentru colectarea și gestionarea informațiilor referitoare la produsele plasate pe piață și deșeurile generate, pe baza datelor furnizate de agenții economici .

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Stefan cel Mare si Sfant bd. nr.162
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Burlea
Telefonul de contact
069284111
Datele achizitiei
Data publicării
30 oct 2025, 11:28
Data ultimilor modificări
30 oct 2025, 15:59
Achizitii.md ID
21503223
CPV
72210000-0 - Servicii de programare a pachetelor de produse software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202510301132_duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
30.10.25 11:34
202510301132_anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Anexe la documentatia de standard
30.10.25 11:34
202510301132_Scrisoare propuneri de buget.pdf
Documentele la ofertă
Scrisoare propuneri de buget TIC
30.10.25 11:34
202510301132_duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE
30.10.25 11:34
202510301132_Propuneri de buget TIC pu 2026 si estimari 2027-2028.pdf
Documentele la ofertă
Propuneri de buget TIC
30.10.25 11:34
202510301132_Anexa nr. 3.docx
Documentele la ofertă
Anexa nr. 3
30.10.25 11:34
202510301132_anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexe la documentatia de standard
30.10.25 11:34
202510301132_ANUNT DE PARTICIPARE SIA MD.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anuntul de participare
30.10.25 11:34
202510301132_Anexa nr. 3.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexa nr. 3
30.10.25 11:34
202510301132_Aviz Egov.pdf
Documentele la ofertă
Aviz Egov
30.10.25 11:34
202510301132_caiet de sarcini pentru SIA MD_10_29.semnat.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
Caietul de sarcini
30.10.25 11:34
Data:
30 oct 2025, 15:59
Subiectul întrebării:
Certificări Experți implicați
Întrebare:
Pentru a asigura conformitatea deplină a ofertei, solicităm confirmarea modului în care se aplică această cerință: Lipsa certificărilor pentru unii membri ai echipei constituie motiv de descalificare automată? sau Cerința privind certificările reprezintă un criteriu de evaluare comparativă/avantaj competitiv, iar absența lor nu elimină ofertantul, ci doar poate influența punctajul final? Totodată, având în vedere specificul pieței locale IT și realitatea sectorului, dorim să subliniem că deținerea certificărilor respective de către toți experții implicați este, în mod obiectiv, o situație puțin probabilă pentru majoritatea companiilor din Republica Moldova. Din acest motiv, dorim să înțelegem dacă această cerință are caracter eliminatoriu sau de diferențiere între ofertanți.
Răspuns (30 oct 2025, 16:32):
Cerința privind deținerea certificărilor profesionale de către membrii echipei de proiect nu are caracter eliminatoriu și nu constituie motiv de descalificare automată a ofertantului în cazul în care anumite persoane implicate nu dețin certificările respective. Această cerință are rol de criteriu de diferențiere și evaluare comparativă, prin care se acordă avantaj competitiv ofertanților care pot demonstra deținerea certificărilor relevante.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.