1
Perioada de actualizare
de la 29.10.2025 13:56
până la 07.11.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.11.2025 10:00
până la 11.11.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 329 160 MDL
Perioada clarificărilor: 29 oct 2025, 13:56 - 7 nov 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 nov 2025, 10:00 - 11 nov 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația capitală și eficentizarea energetică a blocului 2A a Instituției Publice Centrul Raional de Odihnă și Agrement din mun. Strășeni (lucrări suplimentare)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD – 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MIHAI EMINESCU 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Calmîş
Telefonul de contact
0237-2-79-06
Datele achizitiei
Data publicării
29 oct 2025, 13:32
Data ultimilor modificări
30 oct 2025, 11:38
Valoarea estimată (fără TVA)
1 329 160 MDL
Achizitii.md ID
21502716
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD – 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MIHAI EMINESCU 28
Durata contractului
17 nov 2025 13:56 - 31 dec 2025 13:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală și eficentizarea energetică a blocului 2A a Instituției Publice Centrul Raional de Odihnă și Agrement din mun. Strășeni (lucrări suplimentare) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_.docx
Documentele la ofertă
-
29.10.25 13:56
_ documentația standart_lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
29.10.25 13:56
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
29.10.25 13:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

NISPROFCON

Preţul ofertei: 1 313 226,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări