1
Perioada de actualizare
de la 29.10.2025 13:56
până la 07.11.2025 10:00
au rămas 7 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 07.11.2025 10:00
până la 11.11.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 1 329 160 MDL
Perioada clarificărilor: 29 oct 2025, 13:56 - 7 nov 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 nov 2025, 10:00 - 11 nov 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Reparația capitală și eficentizarea energetică a blocului 2A a Instituției Publice Centrul Raional de Odihnă și Agrement din mun. Strășeni (lucrări suplimentare)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD – 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MIHAI EMINESCU 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Calmîş
Telefonul de contact
0237-2-79-06
Datele achizitiei
Data publicării
29 oct 2025, 13:56
Data ultimilor modificări
30 oct 2025, 11:38
Achizitii.md ID
21502716
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_.docx
Documentele la ofertă
-
29.10.25 13:56
_ documentația standart_lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
29.10.25 13:56
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
29.10.25 13:56
Data:
30 oct 2025, 11:38
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
Vă rugăm să ne clarificați cerința specificată în anunțul de participare, și anume punctul 16.9.3.
Răspuns (30 oct 2025, 13:22):
Caietul de sarcini este parte integrantă a documentației de atribuire și reprezintă documentul în care autoritatea contractantă descrie în detaliu obiectul achiziției publice, condițiile de execuție, cerințele de calitate, standardele aplicabile și alte particularități esențiale ale lucrărilor ce urmează a fi achiziționate. Operatorii economici au obligația de a examina cu atenție Caietul de sarcini, pentru a înțelege pe deplin obiectul achiziției și cerințele impuse. Prin semnarea Caietului de sarcini, ofertantul confirmă că: 1. a luat cunoștință de toate cerințele și condițiile tehnice stabilite de autoritatea contractantă; 2. își exprimă acordul de a le respecta integral pe durata executării contractului; 3. își asumă responsabilitatea pentru realizarea lucrărilor conform cerințelor stipulate.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.