Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21502716
1
Perioada de actualizare
de la
29.10.2025 13:56
până la 07.11.2025 10:00
până la 07.11.2025 10:00
au rămas 7 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
07.11.2025 10:00
până la 11.11.2025 10:00
până la 11.11.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
1 329 160 MDL
Perioada clarificărilor:
29 oct 2025, 13:56 - 7 nov 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
7 nov 2025, 10:00 - 11 nov 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Reparația capitală și eficentizarea energetică a blocului 2A a Instituției Publice Centrul Raional de Odihnă și Agrement din mun. Strășeni (lucrări suplimentare)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD – 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MIHAI EMINESCU 28
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 oct 2025, 13:56
Data ultimilor modificări
30 oct 2025, 11:38
Achizitii.md ID
21502716
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
2-1-3 incalzire si ventilare f1.pdf
2-1-3 incalzire si ventilare f1.pdf
Documentele la ofertă
-
29.10.25 13:56
anunț de participare_ nr. 17.2025.pdf
anunț de participare_ nr. 17.2025.pdf
Documentele la ofertă
-
29.10.25 13:56
2-1-2 retele interioare apa canal f1.pdf
2-1-2 retele interioare apa canal f1.pdf
Documentele la ofertă
-
29.10.25 13:56
2-1 lucrari de constructie sa f1.pdf
2-1 lucrari de constructie sa f1.pdf
Documentele la ofertă
-
29.10.25 13:56
Data:
30 oct 2025, 11:38
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
Vă rugăm să ne clarificați cerința specificată în anunțul de participare, și anume punctul 16.9.3.
Răspuns (30 oct 2025, 13:22):
Caietul de sarcini este parte integrantă a documentației de atribuire și reprezintă documentul în care autoritatea contractantă descrie în detaliu obiectul achiziției publice, condițiile de execuție, cerințele de calitate, standardele aplicabile și alte particularități esențiale ale lucrărilor ce urmează a fi achiziționate.
Operatorii economici au obligația de a examina cu atenție Caietul de sarcini, pentru a înțelege pe deplin obiectul achiziției și cerințele impuse.
Prin semnarea Caietului de sarcini, ofertantul confirmă că:
1. a luat cunoștință de toate cerințele și condițiile tehnice stabilite de autoritatea contractantă;
2. își exprimă acordul de a le respecta integral pe durata executării contractului;
3. își asumă responsabilitatea pentru realizarea lucrărilor conform cerințelor stipulate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK