1
Perioada de actualizare
de la 27.10.2025 18:17
până la 03.11.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.11.2025 12:00
până la 10.11.2025 12:00
3
Licitaţie
de la 11.11.2025 14:00
până la 11.11.2025 14:51
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 449 624 MDL
Perioada clarificărilor: 27 oct 2025, 18:17 - 3 nov 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 nov 2025, 12:00 - 10 nov 2025, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Publicitate

Publicitate și servicii de promovare (susținerea vizibilității aplicației EVO
și a serviciilor publice digitale)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfînt 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Ciburciu
Telefonul de contact
+37379020266
Datele achizitiei
Data publicării
27 oct 2025, 18:17
Data ultimilor modificări
31 oct 2025, 12:09
Achizitii.md ID
21501903
CPV
79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică; sondaje şi statistici
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Data:
31 oct 2025, 12:09
Subiectul întrebării:
Clarificarea Documentele ce constituie oferta
Întrebare:
1) Conform P16 'Declarație privind dotările specifice, utilajul și echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului potrivit art.32 p.9 al documentației standard' (anexa nr 13,) noi nu avem utilaje, toate lucrarile sunt realizate la calculatoarele de lucru ale angajatilor. Cum îndeplinim in acest caz anexa? 2) Conform P17 'Lista subcontractanților și partea/părțile din contract care sunt îndeplinite de aceștia' (anexa nr. 15), noi nu avem subcontractanți, doar furnizori care executa final lucrarea.
Răspuns (31 oct 2025, 17:24):
1. Indicați în declarație echipamentele utilizate, considerate suficiente pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. 2. În cazul în care un furnizor contribuie în mod direct la executarea unei părți din serviciile ce fac obiectul contractului, acesta trebuie declarat ca subcontractant sau asociat, iar partea corespunzătoare din contract trebuie indicată în Anexa corespunzătoare.
Data:
31 oct 2025, 12:09
Subiectul întrebării:
Clarificarea Documentele ce constituie oferta
Întrebare:
3) P 19' Informații privind asocierea potrivit art.39-41 al documentației standard' (Anexa Nr.11), nu avem asociere cu nici un alt agent economic. Cum indeplinim in acest caz anexa? 4)Conform P23 "Garanția de bună execuție în mărime de 5% din suma totală a achiziției (la încheierea contractului atribuit)" (Anexa Nr.10), garantia urmeaza sa fie achitata la semnarea contractului si la aceasta etapa corect intelegem ca nu este necesar sa prezentam aceasta anexa?
Răspuns (31 oct 2025, 17:39):
3. În cazul în care există asociere, Anexa nr. 11 se completează cu informațiile corespunzătoare; în lipsa unei asocieri, se va indica expres în formular că nu există asociere. 4. Da, înțelegerea este corectă. Întrucât garanția de bună execuție se constituie la momentul semnării contractului atribuit, nu este necesară prezentarea acesteia în etapa de depunere a ofertei.
Data:
31 oct 2025, 12:11
Subiectul întrebării:
Clarificarea Factori de evaluare
Întrebare:
Conform Factorului de evaluare si a participarii la toate loturile din tender, este necesar sa prezentam contracte care sa ateste o experienta similara cu solicitarile tenderului actual. Totodata, in documentatia standard nu se solicita expres prezentarea contractelor similare, iar avand in vedere ca tenderul curent este vizibil si altor agenti economici, va fi incalcata imediat clauza de confidentialitate. Putem prezenta in acest caz o declaratie care sa ateste lista proiectelor similare si valoarea contractelor si a lucrarilor efectuate?
Răspuns (31 oct 2025, 17:38):
Vă rugăm să examinați cu atenție Anunțul de participare, punctul 17. În tabelul respectiv sunt indicate documentele care constituie oferta – acestea trebuie plasate obligatoriu în cadrul procedurii în SIA RSAP, conform art. 65 alin. (4) din Legea nr. 131/2015. Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției bancare. Documentele justificative care atestă experiența similară (precum contracte, facturi, acte de predare-primire etc.) urmează a fi prezentate în decurs de 1 zi de la solicitarea autorității contractante, conform prevederilor documentației standard.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.