1
Perioada de actualizare
de la 24.10.2025 11:55
până la 30.10.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.10.2025 12:00
până la 05.11.2025 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 545 751,37 MDL
Perioada clarificărilor: 24 oct 2025, 11:55 - 30 oct 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 oct 2025, 12:00 - 5 nov 2025, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de amenajare a teritoriului în regiunea Primăriei, oficiului poștal și școlii din satul Elizaveta, mun. Bălți
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3151, MOLDOVA, mun.Bălţi, s.Elizaveta, str. Stefan cel Mare 22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marina Eremciuc
Telefonul de contact
023168466
Datele achizitiei
Data publicării
24 oct 2025, 11:51
Data ultimilor modificări
24 oct 2025, 13:11
Valoarea estimată (fără TVA)
545 751,37 MDL
Achizitii.md ID
21500965
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3151, MOLDOVA, mun.Bălţi, s.Elizaveta, str. Stefan cel Mare 22
Durata contractului
17 nov 2025 11:53 - 31 dec 2025 11:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de amenajare a teritoriului în regiunea Primăriei, oficiului poștal și școlii din satul Elizaveta, mun. Bălți CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet_de_sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
24.10.25 11:55
documentația_standard.docx
Documentele la ofertă
-
24.10.25 11:55
duae.docx
Documentele la ofertă
-
24.10.25 11:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Capmanlux

Preţul ofertei: 471 724,55 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

FPC ''VALIS'' SRL

Preţul ofertei: 482 372,01 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Contractul este atribuit operatorului economic FPC”Valis” SRL conform criteriului ”cel mai mic preț fără TVA pe lista întreagă și îndeplinirea tuturor criteriilor de selecție și cerințelor din caietul de sarcini”. Ofertantul FPC„Valis” SRL a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Nostalitserv-Prim SRL

Preţul ofertei: 487 848,36 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

SA Drumuri Bălți

Preţul ofertei: 505 626,44 MDL
Statut: în aşteptare
5
Denumirea participantului:

"VLADMIH COMPANY "

Preţul ofertei: 515 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări