Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21500933
1
Perioada de actualizare
de la
24.10.2025 11:19
până la 29.10.2025 10:00
până la 29.10.2025 10:00
au rămas 4 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
29.10.2025 10:00
până la 03.11.2025 10:00
până la 03.11.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
292 000 MDL
Perioada clarificărilor:
24 oct 2025, 11:19 - 29 oct 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
29 oct 2025, 10:00 - 3 nov 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Achiziționarea de echipamente pentru şcoala din s.Pîrîta (achiziţionarea a 5 seturi diferite atît pentru educaţia sportivă cît şi pentru testarea şi îmbunătăţirea platformei educaţionale), conform acordului de parteneriat din cadrul proiectului Interreg NEXT România-Republica Moldova
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4579, MOLDOVA, Dubăsari, s.Pîrîta, s.Pîrîta r.Dubăsari
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 oct 2025, 11:19
Data ultimilor modificări
24 oct 2025, 17:10
Achizitii.md ID
21500933
MTender ID
CPV
37400000-2 - Articole şi echipament de sport
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 4 - set de echipamente pentru camera de observaţie şi camera pentru inventar sportiv
Buget: 48000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 5 - set de echipament specializat pentru o clasă de studio
Buget: 49000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
24 oct 2025, 14:04
Subiectul întrebării:
Solicitare
Întrebare:
Bună ziua, stimată Autoritate Contractantă - rugăm să adaugați documentele pentru achiziția publică (Anunț de participare, anexa 22, anexa 23, caietul de sarcini, documentația standartă).
Deasemena solicităm modificarea perioadei de clarificări și de depunere a ofertei - ținând cont de numărul de loturi și specificul achiziției publice, aceasta ar permite formarea ofertelor depline și atingerea scopului achiziției - (ținând cont de faptul că perioada de clarificăr este în timpul zilelor libere).
P.S. rog să explicați pentru operatori economici și achiziția publică publicată pe 24/10/2025 cu nr. ocds-b3wdp1-MD-1761220005512 - este o achiziție adițională ? sau greșeală tehnică ? urmează a fi anulată sau operatori economici pot depune și acolo ofertele sale.
Mulțumim mult de atenție.
Răspuns (24 oct 2025, 17:11):
Bună ziua, am modificat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK