1
Perioada de actualizare
de la 23.10.2025 17:19
până la 27.10.2025 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.10.2025 08:00
până la 30.10.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 oct 2025, 17:19 - 27 oct 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 oct 2025, 8:00 - 30 oct 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hârtie A4 pentru imprimante și multifuncționale
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alina Lisii
Telefonul de contact
0(22)250326
Datele achizitiei
Data publicării
23 oct 2025, 17:09
Data ultimilor modificări
23 oct 2025, 17:19
Valoarea estimată (fără TVA)
100 000 MDL
Achizitii.md ID
21500753
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Durata contractului
30 oct 2025 17:18 - 31 dec 2025 17:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie A4 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1500.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt participare_hartie a4.pdf anunt participare_hartie a4.pdf
Documentele la ofertă
-
23.10.25 17:19
declaratie eligibilitate.docx
Documentele la ofertă
-
23.10.25 17:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CARTNORD PAPER SRL

Preţul ofertei: 63 870 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În urma examinării și evaluării ofertelor depuse, în conformitate cu criteriul de atribuire stabilit și cerințele de calificare, Grupul de lucru pentru achiziții, prin decizia nr. 15 din 31.10.2025, a desemnat câștigătoare oferta depusă de operatorul economic „CARTNORD PAPER” S.R.L., cu valoarea de 76 644,00 lei (inclusiv TVA).
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 69 375 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 70 650 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări