Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21499264
1
Perioada de actualizare
de la
21.10.2025 13:30
până la 22.10.2025 14:00
până la 22.10.2025 14:00
au rămas 4 ore
2
Propunerea ofertelor
de la
22.10.2025 14:00
până la 27.10.2025 10:00
până la 27.10.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
236 666,66 MDL
Perioada clarificărilor:
21 oct 2025, 13:30 - 22 oct 2025, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 oct 2025, 14:00 - 27 oct 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Procurarea mobilierului destinat grupei de copii din cadrul IET Grădinița-creșă nr. 1
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, or. Căușeni strada Meșterul Radu nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 oct 2025, 13:30
Data ultimilor modificări
22 oct 2025, 8:06
Achizitii.md ID
21499264
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart.pdf
documentatia standart.pdf
Documentele la ofertă
-Documentatia standart
21.10.25 13:30
Data:
22 oct 2025, 08:06
Subiectul întrebării:
cerințele eventual impuse
Întrebare:
Bună dimineața, Vă rugăm să ajustați documentele solicitate în anunțul de participare cu anexele din documentația standard, fiindcă procedura dată de achiziție publică este anunțată pentru procurarea de bunuri, dar nu pentru executarea lucrărilor. Deci, Grafic de executare a lucrărilor (conform Anexei nr.10) cum solicitați în anunțul de participare nu coincide cu anexa nr. 10 GARANŢIA DE BUNĂ EXECUŢIE din documentația standard. Aceeași situație este și pentru Declaraţie privind personalul de specialitate (conform Anexei nr.15 ); Declaraţie privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar (conform Anexei nr.14). Mulțumim
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK