Selectaţi tipul procedurii
21498778
1
Perioada de actualizare
de la
20.10.2025 15:41
până la 30.10.2025 15:00
până la 30.10.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la
30.10.2025 15:00
până la 06.11.2025 10:00
până la 06.11.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
609 666,66 MDL
Perioada clarificărilor:
20 oct 2025, 15:41 - 30 oct 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
30 oct 2025, 15:00 - 6 nov 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Dezvoltarea și extinderea funcțiilor software „1C:Contabilitate” în cadrul Serviciului Vamal
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco nr.30
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 oct 2025, 15:38
Data ultimilor modificări
27 oct 2025, 10:25
Achizitii.md ID
21498778
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Dezvoltarea și extinderea funcțiilor software „1C:Contabilitate” în cadrul Serviciului Vamal
Data:
27 oct 2025, 10:25
Subiectul întrebării:
Arhitectura existenta
Întrebare:
Buna ziua, pentru o estimare mai adecvata a serviciilor va rogam frumos sa specificati arhitectura solutiei existente, si anume: versiunea 1C, tip BD, ce configuratie a fost de baza si relizul ei, cum se conecteaza utilizatori la 1C si ce nr de utilizatori, daca sunt up-daturi periodice.
Va multumim anticipat.
Răspuns (29 oct 2025, 08:23):
Bună ziua.
Tip BD - MS SQL-2014
V. 1C 8.3.11 (предприятие / бухгалтерия)
Actuala conexiune la 1C RDP-client, nr.50 utilizatori
Dezvoltarea și extinderea funcțiilor software „1C:Contabilitate” în cadrul Serviciului Vamal
Data:
27 oct 2025, 10:48
Subiectul întrebării:
Compartiment "Sincronizarea datelor"
Întrebare:
Puteți specifica ce tipuri de programe și aplicații externe trebuie să fie incluse în mecanismul de sincronizare a datelor și dacă sincronizarea trebuie să fie bidirecțională (import/export de date)? Si daca sunt cerinte specifice privind securitatea cibernetica in cadrul sincronizarilor?
Răspuns (29 oct 2025, 08:24):
Mecanismul de schimb de date trebuie să fie configurabil și să asigure securitatea datelor în procesul de schimb conform standardelor naționale.
Suplimentar mecanismul de schimb de date trebuie să asigure integrarea serviciului guvernamental mSign.
Dezvoltarea și extinderea funcțiilor software „1C:Contabilitate” în cadrul Serviciului Vamal
Data:
28 oct 2025, 10:01
Subiectul întrebării:
extinderea funcțiilor software „1C:Contabilitate”
Întrebare:
Vă rugăm să precizați dacă se așteaptă implementarea unei soluții standard de tip HR (de exemplu 1C: Salarizare și HR Management) cu integrare în 1C: Contabilitate, sau se are în vedere dezvoltarea funcționalităților HR direct în cadrul configurației existente.
Prima variantă presupune o licențiere adăugătoare a soluției HR, a doua - doar servicii de dezvoltare.
Răspuns (29 oct 2025, 11:12):
Implementarea unei soluții standard de tip HR cu licențiere adăugătoare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK