1
Perioada de actualizare
de la 13.10.2025 13:32
până la 24.10.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.10.2025 09:00
până la 06.11.2025 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 32 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 oct 2025, 13:32 - 24 oct 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 oct 2025, 9:00 - 6 nov 2025, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pîne de secară/integrală
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str.Ștefan cel Mare,23
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Arteni Tatiana
Telefonul de contact
076700112
Datele achizitiei
Data publicării
13 oct 2025, 13:23
Data ultimilor modificări
14 oct 2025, 19:29
Valoarea estimată (fără TVA)
32 000 MDL
Achizitii.md ID
21491744
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str.Ștefan cel Mare,23
Durata contractului
1 ian 2026 02:00 - 30 iun 2026 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pîne de secară/integrală CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 2600.0
Unități de măsură: Kilogram
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_bunuri_si_servicii_26_10_2021_0 (25).signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare_bunuri_si_servicii_26_10_2021_0 (25).signed.pdf
13.10.25 13:32
duae produse alimentare a. 2026.doc
Documentele la ofertă
duae produse alimentare a. 2026.doc
13.10.25 13:32
anunt_de_participare_bunuri_si_servicii_26_10_2021_0 (25).signed.pdf anunt_de_participare_bunuri_si_servicii_26_10_2021_0 (25).signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare_bunuri_si_servicii_26_10_2021_0 (25).signed.pdf
13.10.25 13:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AO IUGINTERTRANS

Preţul ofertei: 29 874 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC ,,Brodetchi'' SRL

Preţul ofertei: 31 044 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Franzeluţa

Preţul ofertei: 34 907,60 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări