Achiziționarea rucsacurilor
până la 23.10.2025 10:00
până la 31.10.2025 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
- 
anunt de participare (1).docx
ID: 2adeb3ef-deb9-46d1-92f6-e8c27f2c9e75
Documentele la ofertă
 - 
anunt de participare (1).docx
ID: 2adeb3ef-deb9-46d1-92f6-e8c27f2c9e75
Documentele la ofertă
 
- 
documentația standard.docx
ID: 2bda8a49-0a83-45cf-b543-4066d63221ca
Documentele la ofertă
 - 
documentația standard.docx
ID: 2bda8a49-0a83-45cf-b543-4066d63221ca
Documentele la ofertă
 
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Pro Parnas SRL
AVERPRINT S.R.L.
INTERBRANDS PROD
BTS PRO
Art Element SRL
OLTIME
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Oldcom
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".