1
Perioada de actualizare
de la 13.10.2025 09:09
până la 17.10.2025 08:00
au rămas 3 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 17.10.2025 08:00
până la 22.10.2025 09:00
3
Licitaţie
23.10.2025 15:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 30 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 oct 2025, 9:09 - 17 oct 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 oct 2025, 8:00 - 22 oct 2025, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Hârtie A4 personalizată pentru taparea facturilor conform modelului atașat, cu densitatea de 80g/m2, culoarea albă, în pachete a câte 500 foi.
Livrarea va fi efectuată de către furnizor, la solicitare pe parcursul anului.
Achitarea bunului va fi efectuată în baza facturii fiscale în termen maxim de 30 zile.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Anușca
Telefonul de contact
067117720
Datele achizitiei
Data publicării
13 oct 2025, 9:09
Data ultimilor modificări
13 oct 2025, 9:09
Achizitii.md ID
21490811
CPV
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
model.pdf model.pdf
Documentele la ofertă
-
13.10.25 09:09
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.