1
Perioada de actualizare
de la 10.10.2025 11:20
până la 16.10.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.10.2025 10:00
până la 21.10.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 259 547,05 MDL
Perioada clarificărilor: 10 oct 2025, 11:20 - 16 oct 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 oct 2025, 10:00 - 21 oct 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Actual sistema de clanșare automată a rezervei de avarie este cu 2 racoarde și sarcina se alimentează de pe un racord. Scopul: de a fi divizată sarcina pe două racoarde, pentru că, în caz de deconectări a energiei electrice, să fie posibilă alimentarea de la diesel-generator.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Teleman
Telefonul de contact
022822659
Datele achizitiei
Data publicării
10 oct 2025, 11:20
Data ultimilor modificări
13 oct 2025, 8:27
Achizitii.md ID
21489599
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare.pdf Anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
10.10.25 11:20
caiet sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
10.10.25 11:20
documentatie standard lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
10.10.25 11:28
Data:
13 oct 2025, 08:27
Subiectul întrebării:
Prezentarea monstrelor
Întrebare:
Mostrele la produsele/materialele preconizate a fi utilizate se vor prezenta la solicitarea autorității cotractante în termen de 3 zile, din data recepționării solicitării. 1. Servomotor 600A; 2. Servomotor 250A; 3. UPS (programator pentru comutator de pe servo Solictam excluderea cerintei respective din motiv ca utilajele date se comanda de la furnizori exeterni si ne se află in stoc la fiecare agent economic. Termenul de livrare poate fi pina la 30 zile.
Răspuns (13 oct 2025, 13:56):
Stimate OE, se vor prezenta doar la solicitarea suplimentară. La această etapă este suficient să fie prezentate informațiile despre modelul, producător, fișa (descriere) tehnică, certificate/acte confirmative, fotografiile a elementelor propuse pentru instalare. Mulțumesc
Data:
13 oct 2025, 09:58
Subiectul întrebării:
Vizita obiectivului
Întrebare:
Solictam respectuos sa indicati orele de vizita a obiectului și persoana de contact.
Răspuns (13 oct 2025, 10:15):
Buna ziua, pentru informații suplimentare rog să contacați persoana responsabilă de această achiziție - Oleg Mîndru la nr. de telefon: 022 822 551 sau 022 822 366. Muțumesc
Data:
15 oct 2025, 09:23
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini descifrat
Întrebare:
Anexati caietuld de sarcini descifrat.
Răspuns (15 oct 2025, 09:32):
Buna ziua, caietul de sarcini este atașat la Documentele procedurii de achiziție. Mulțumesc!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.