Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21489043
1
Perioada de actualizare
de la
09.10.2025 16:19
până la 20.10.2025 10:00
până la 20.10.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
20.10.2025 10:00
până la 29.10.2025 10:00
până la 29.10.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
916 667 MDL
Perioada clarificărilor:
9 oct 2025, 16:19 - 20 oct 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
20 oct 2025, 10:00 - 29 oct 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de organizare a evenimentului
„Festivivalul Municipal al Voluntarilor –2025”, din 05 decembrie 2025
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
9 oct 2025, 16:19
Data ultimilor modificări
15 oct 2025, 13:25
Achizitii.md ID
21489043
MTender ID
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
15 oct 2025, 13:25
Subiectul întrebării:
Solicitare clarificare – Poziția „Bannere stații”
Întrebare:
Stimată echipă,
În cadrul analizei caietului de sarcini aferent procedurii, am observat că la poziția „Bannere stații” este indicată o cantitate de 150 bucăți.
Pentru o corectă estimare a ofertei financiare, vă rugăm să confirmați dacă:
cele 150 bucăți reprezintă numărul total de bannere,
sau
dacă cifra se referă la numărul de locații / stații, fiecare conținând mai multe bannere.
Menționăm că valoarea medie a unui banner este de aproximativ 3.000 lei, ceea ce ar duce la o sumă totală de cca 450.000 lei, reprezentând o proporție semnificativă (aprox. 50%) din bugetul total al evenimentului – 916.667 lei.
Prin urmare, clarificarea acestei poziții este esențială pentru formularea unei oferte realiste și conforme cu cerințele dvs.
Vă mulțumim anticipat pentru răspunsul dvs. și pentru sprijinul acordat în clarificarea acestei specificații.
Cu stimă,
Răspuns (16 oct 2025, 14:41):
Bună ziua! În caietul de sarcini a fost specificat 150 de bucăți bannere cu servicii de instalare și dezinstalare.
Acestea urmează a fi instalate doar în stațiile de așteptare proprietate a Primăriei Municipiului Chișinău pentru perioada de promovare a activității.
Data:
20 oct 2025, 04:53
Subiectul întrebării:
Servicii de design & tipar/ producere materiale de vizibilitate
Întrebare:
Bună ziua. Tipar afișe promoționale: 700 afișe ale evenimentului, format A3.
Vă rugăm să indicați densitatea hârtiei, dacă este lucioasă sau mată, precum și detalii privind tipărirea: față-verso sau doar pe o parte.
Vă mulțumim.
Răspuns (20 oct 2025, 09:45):
afișe cu densitate 170-200 g-mp, mată, pe o parte doar.
Data:
20 oct 2025, 04:56
Subiectul întrebării:
Servicii de design & tipar/ producere materiale de vizibilitate
Întrebare:
Bună ziua. Tipar pliante promoționale: 10 000 pliante ale evenimentului, format A3.
Vă rugăm să indicați densitatea hârtiei și detalii privind tipărirea: față-verso sau doar pe o parte.
Vă mulțumim.
Răspuns (20 oct 2025, 09:46):
În caietul de sarcini nu este indicat pliant A3. Întrebarea este eronată. Flyer pe două părți, lucioase, 170-200 g
Data:
20 oct 2025, 05:01
Subiectul întrebării:
Servicii de design & tipar/ producere materiale de vizibilitate
Întrebare:
Tricouri. Tricouri albe cu branding – 300 buc.
Vă rugăm să specificați tipul tricourilor: cu guler sau fără, cu mânecă scurtă sau lungă.
Culoarea tricourilor?
Vă rugăm să indicați mărimile tricourilor: modele pentru bărbați și femei (unisex).
Care este dimensiunea imprimării? Câte culori vor fi utilizate la imprimare? Imprimarea va fi pe o parte sau pe ambele părți?
Răspuns (20 oct 2025, 09:46):
Tricouri polo, albastre cu logo Centrul de Tineret Chișinău alb, 5x7 cm, în partea stângă a tricoului sus.
Data:
20 oct 2025, 05:04
Subiectul întrebării:
Servicii de design & tipar/ producere materiale de vizibilitate
Întrebare:
Bună ziua. Premii. Statuete din plexiglas cu branding – 15 buc.
Vă rugăm să specificați detaliile privind forma preferată a statuetelor, tipul de gravură/inscripție dorit și dimensiunile statuetei.
Vă mulțumim.
Răspuns (20 oct 2025, 09:47):
Așteptăm oferta și design din partea Dumneavoastră, nu avem o preferință prealabilă
Data:
20 oct 2025, 05:07
Subiectul întrebării:
Servicii de design & tipar/ producere materiale de vizibilitate
Întrebare:
Diplome. Diplome înrămate; diplome cu rame albe din lemn și passepartout – 15 buc.
Vă rugăm să indicați dimensiunile diplomelor și lățimea passepartout-ului.
Vă mulțumim.
Răspuns (20 oct 2025, 09:47):
Diplome A4
Data:
20 oct 2025, 05:23
Subiectul întrebării:
Servicii de design & tipar/ producere materiale de vizibilitate
Întrebare:
Bannere stații. Bannere pentru plasare în stațiile publice – 150 buc., 1300 × 1800 mm. Servicii de instalare și demontare.
Vă rugăm să indicați densitatea materialului bannerelor, dacă tipărirea este pe o singură parte sau față-verso, precum și perioada de expunere a bannerelor.
Vă mulțumim.
Răspuns (20 oct 2025, 09:47):
Bannere pe o singură parte, densitate, perioada de promovare conform caietului de sarcini.
Data:
20 oct 2025, 05:32
Subiectul întrebării:
Servicii de organizare si logistica
Întrebare:
Standuri pentru expoziție. Standuri expoziționale brandate cu logoul organizațiilor de tineret participante; 2 m × 1,2 m, cu branding – 10 buc.
Vă rugăm să specificați: pe aceste standuri va fi expusă vreo producție sau ele au doar o funcție decorativă?
Sunt standuri realizate din lemn și banner, sau sunt de tip Roll-Up?
În cazul în care standurile sunt realizate din lemn și banner, vă rugăm să indicați dacă tipărirea trebuie efectuată pe o singură parte sau față-verso. Mulțumim.
Răspuns (20 oct 2025, 09:48):
Stand expozițional cu logo organizației de tineret participante, pe o parte a standului. Materialul rămâne la discreția Dumneavoastră.
Data:
20 oct 2025, 05:45
Subiectul întrebării:
Servicii de organizare si logistică
Întrebare:
Tunel cu panglici colorate. Un tunel din panglici colorate. Construcție tunel cu panglici colorate 6 × 4, cu logoul evenimentului.
Vă rugăm să specificați înălțimea tunelului. Tunelul urmează să fie instalat în interior sau în exterior?
De asemenea, vă rugăm să clarificați lungimea panglicilor: oamenii vor trece printre panglici care atârnă până la podea sau panglicile se vor încadra în carcasa construcției?
Totodată, vă rugăm să precizați dacă logoul evenimentului urmează să fie amplasat pe structura tunelului sau pe fiecare panglică individual.
Vă rugăm să indicați aceste detalii și, dacă este posibil, să furnizați o vizualizare orientativă a tunelului.
Vă mulțumim.
Răspuns (20 oct 2025, 09:48):
Tunelul o să fie în interior, lungimea panglicelor rămâne la discreția Dumneavoastră, acestea sunt încadrate în interioriul carcasei, iar logo trebuie amplasat pe structura tunelului. Designul îl prezentați Dumneavoastră.
Data:
20 oct 2025, 05:51
Subiectul întrebării:
Servicii de organizare si logistică
Întrebare:
Jocuri interactive. Jocuri și activități care să prezinte interes pentru tineret; jocuri și activități interactive – 5 buc.
Vă rugăm să specificați detaliile: în ce direcție sau tematică ar trebui să fie aceste activități, dacă aveți anumite preferințe sau sugestii privind tipul de activități interactive dorite, precum și durata de funcționare a zonelor destinate activităților pentru tineret.
Vă mulțumim.
Răspuns (20 oct 2025, 09:48):
Jocuri de dezvoltare și recreative, nu avem preferințe, important să fie pentru tineri 14-35 de ani la propunerea Dumneavoastră.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK