1
Perioada de actualizare
de la 09.10.2025 09:36
până la 20.10.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.10.2025 10:00
până la 30.10.2025 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 10 763 223 MDL
Perioada clarificărilor: 9 oct 2025, 9:36 - 20 oct 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 oct 2025, 10:00 - 30 oct 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Conform Caietului de sarcini și Formularului nr.1 - Lista cu cantități de lucrări

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Albișoara 38, et. 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cătălina Chirtoacă
Telefonul de contact
022 499 444 ext.5
Datele achizitiei
Data publicării
9 oct 2025, 9:36
Data ultimilor modificări
13 oct 2025, 8:32
Achizitii.md ID
21488023
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
9.10.25 09:36
documentația standard lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
9.10.25 09:36
model contract de antrepriza.docx
Documentele la ofertă
-
9.10.25 09:36
documentatia de proiect.docx
Documentele la ofertă
-
9.10.25 09:36
6.2 lot 2 - lista cu cantitati de lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
9.10.25 09:36
6.1 lot 2 - caiet de sarcini str independentei 32 modif.docx
Documentele la ofertă
-
10.10.25 16:21
5.1 lot 1 - caiet de sarcini_ sos. hincesti 60-2 modif.docx
Documentele la ofertă
-
10.10.25 16:40
5.2 lot 1 - lista cu cantitati de lucrări modificata.docx
Documentele la ofertă
-
13.10.25 08:32
Data:
9 oct 2025, 10:54
Subiectul întrebării:
Lot 1
Întrebare:
Poz.9 CF30A Tencuieli exterioare de 2-3 mm. grosime, executate manual. cu amestec "TINC" la pereti.Cerințe minime pentru stratul final de tencuială decorativă: - Permeabilitatea la vaporii de apă – clasa V;- Absorbție de apă – clasa W3; - Consum 2,5 – 2,8 kg/m2 la o granulație de 2,0 mm; - Rezistență de lungă durată a culorii la razele UV; - Peliculă de protecție împotriva algelor, ciupercilor și a mucegaiului; - Rezistența la intemperii și factorii externi; - Ecologic curat cu miros placut; - Gata pregătită pentru aplicare. Referitor la consum ați indicat în cerințe minime de 2,5-2,8 kg/m2 ,dar în norma materialului în lista cu cantitățile de lucrări este indicat consumul de 2,3 kg/m2, clarificați această poziție!
Răspuns (10 oct 2025, 16:23):
Bună ziua, a fost ajustată norma materialului-consumul 2,32 kg/m2, documentele modificate au fost înlocuite în sistem.
Data:
10 oct 2025, 12:42
Subiectul întrebării:
procedura anulata
Întrebare:
Buna ziua, ati anulat procedura cu explicatia: "Prin abateri grave se înțelege faptul că pe parcursul analizei procedurii de atribuire au fost constatate erori sau omisiuni (la listele cu cantitățile de lucrări), autoritatea contractantă aflându-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice". Valoare nu a fost ajustata, au fost corectate erorile din lista de cantitati? De ce valoarea nu a fost modificata?
Răspuns (10 oct 2025, 16:01):
Bună ziua, Ajustările efectuate la documentația de atribuire nu au influențat valoarea estimativă a procedurii de achiziție.
Data:
15 oct 2025, 19:39
Subiectul întrebării:
Modificari
Întrebare:
Ati modificat documentatia pentru lotul 1 caietele de sarcini si lista cu cantitati dar pentru lotul 2 doar documentul caiet de sarcini ce modificati sau facut in caiet de sarcini daca nu ati publicat si lista cu cantitati modifcat
Răspuns (16 oct 2025, 10:18):
Bună ziua, Modificările operate la caietul de sarcini pentru lotul 2 nu au avut impact asupra listei cu cantități de lucrări. Mai exact, s-a corectat norma de consum pentru tencuiala decorativă, indicată la pct.4.1, „cerințe minime pentru stratul final de tencuială decorativă”.
Data:
16 oct 2025, 10:47
Subiectul întrebării:
Lot - 1 Raspuns Bună ziua, Ajustările efectuate la documentația de atribuire nu au influențat valoarea estimativă a procedurii de achiziție.
Întrebare:
Cum nu a fost influentat pretul, daca la fatada cota 0,00 Sup.initiala = 2485 m2, in caietul actualizat S=2985 m2? plus 500 m2, nu influenteaza costul?
Răspuns (16 oct 2025, 16:08):
Bună ziua, În cadrul procedurii de achiziție anulate, în lista cu cantități de lucrări au fost indicate volume incorecte.
Data:
16 oct 2025, 10:49
Subiectul întrebării:
soclu tink
Întrebare:
de ce a fost modificata solutia la soclu? in caietul de sarcini actualizat la soclu se aplica tink? aveti proiect verificat?
Răspuns (16 oct 2025, 16:15):
Soluția tehnologică a fost stabilită în conformitate cu documentația de proiect care a fost supusă verificării. Linkul către proiectul de execuție este disponibil în documentele încărcate pe platformă
Data:
16 oct 2025, 10:52
Subiectul întrebării:
cap. soclu
Întrebare:
poz. 21 si poz.23 tink la soclu de ce se repeta?
Răspuns (16 oct 2025, 16:20):
Lista cu cantități de lucrări a fost întocmită în baza devizului de cheltuieli elaborat și verificat de persoane atestate în domeniu.
Data:
16 oct 2025, 16:26
Subiectul întrebării:
sup. fatada
Întrebare:
Rugam verificati supr. fatadei in proiect plansa 22 - 2485 m2, in caiet de sarcini 2985 m2. Care e corecta?
Răspuns (16 oct 2025, 18:09):
Bună ziua, Suprafața fațadei este de 2485 m2, iar a glafurilor - 500 m2.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.