1
Perioada de actualizare
de la 08.10.2025 10:03
până la 18.10.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.10.2025 09:00
până la 27.10.2025 09:00
3
Licitaţie
de la 28.10.2025 14:00
până la 28.10.2025 14:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 oct 2025, 10:03 - 18 oct 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 oct 2025, 9:00 - 27 oct 2025, 9:00
Începutul licitației: 28 oct 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de proiectare ”Lucrări de reparație și reconstrucție secției neonatal pediatric in bl.O, et.5 al I.M.S.P. Spitalul Clinic Municipal „Gheorghe Paladi”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Achiziții Publice Secția Achiziții Publice
Telefonul de contact
022 809 463
Datele achizitiei
Data publicării
8 oct 2025, 9:45
Data ultimilor modificări
8 oct 2025, 10:03
Valoarea estimată (fără TVA)
500 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 000 MDL
Achizitii.md ID
21486808
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Durata contractului
1 nov 2025 10:01 - 31 dec 2025 10:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de proiectare ”Lucrări de reparație și reconstrucție secției neonatal pediatric in bl.O, et.5 al I.M.S.P. Spitalul Clinic Municipal „Gheorghe Paladi” CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii.docx
Documentele la ofertă
ds_bunuri_servicii.docx
8.10.25 10:03
duae.doc
Documentele la ofertă
duae
8.10.25 10:03
caiet de sarcini.doc
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
8.10.25 10:03
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
anunt_de_participare
8.10.25 10:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CAPITAL PROIECT

Preţul ofertei: 494 900 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"ARTCONS STUDIO" S.R.L.

Preţul ofertei: 600 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

CONSIL PRIM S.R.L.

Preţul ofertei: 625 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

"LACONIC-PROIECT" S.R.L.

Preţul ofertei: 700 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări